به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، علیرضا زاکانی عصر امروز در همایش جوانان حامی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه حضور جوانان در این جمع نشانه انقلابی ماندن و پافشاری کردن در آرمانها در طول انقلاب اسلامی است گفت: دو سال پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس هشتم سخنانی مبنی بر سخت بودن آینده بیان کردند و فرمودند که بیان آرمانها ممکن است گاهی سخت باشد لذا اگر امروز جبهه متحد متهم به انواع اتهامات می شود و ما را به متهم به ثقیفه و مصلحتی می کنند که در واقع آرمانها را تحقق نمی بخشد ایرادی نیست و حتی باید از این سخنان استقبال کرد.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه این جبهه به درایت، هوش و در صحنه بودن دو عالم بزرگوار حضرت آیت الله مهدوی کنی و حضرت آیت الله یزدی شکل گرفت گفت: استراتژی ما از ابتدا استراتژی جبهه متحد را تقابل با فتنه، انحراف و فساد دیدیم و به هیچ وجه درونی شدن رقابت میان اصولگرایان را نمی پذیرفتیم حتی در حال حاضر نیز مخالف درونی شدن رقابت ها هستیم.

زاکانی با بیان اینکه گذشته ما سراسر از صحنه هایی است که برخی از مدعیان امروز مخالفت با جبهه متحد رنگ آن را هم ندیده اند گفت: در روزهایی که در محیط دانشگاهی کمتر کسی جرات نفس کشیدن داشت عده ای با صلابت ایستادند و راه خود را گم نکردند و امروز که به انواع و اقسام تهمت ها و دنبال نکردن آرمانها متهم می شوند هیهات که میدان را خالی کنند. چرا که پیوند با ولایت استمرار دارد و هویت ما در استمرار این راه الهی است.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه ما امروز متهم به این هستیم که صحبت از وحدت می کنیم گفت: عجبا! امام خمینی(ره) انگیزه الهی و وحدت کلمه را اساس انقلاب اسلامی دانستند اما ما امروز متهم هستیم که از وحدت استقبال می کنیم. ما معتقدیم شیوه خالص سازی که برخی دنبال می کنند در جامعه ۷۰ میلیونی کارایی ندارد چرا که رهبر معظم انقلاب همواره بر جذب حداکثری تاکید داشتند.

زاکانی با اشاره به اینکه ما را به نگاه جبهه ای به انقلاب متهم می کنند گفت: ما مرزبندی شفاف با غیر خودی ها داریم اما در نگاه به خودی ها به دیده اغماض می نگریم چرا که رهبری سال ۸۸ در دیدار عده ای از نمایندگان مجلس فرمودند باید با اغماض وحدت را پاس بداریم.

وی ادامه داد: امروز اتهام ما دیدن آن مصلحت بزرگتری است که رهبری فرمودند مصلحت ما اتحاد، یگانگی و با هم بودن است.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: بعد از حوادثسال ۸۸ دو گروه به انتخابات چشم داشتند گروهی از آنها نقشه می کشیدند و ما را به میدان رقابت فرا می خواندند و می گفتند جواب اتفاقات سال ۸۸ را در سال ۹۰ می گیرید. بیگانگان نیز این گونه رجزخوانی ها را داشتند اما نیروهای انقلاب مشتاقانه به استقلال انتخابات آمدند و افتخار حضور ۸۵ درصدی مردم خلق شد.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: آنچه ما را در ابتدای فتنه ۸۸ آسوده خاطر می کرد یاران خودی بودند که چشم امید به یاری آنها در صحنه مقابله با فتنه، انحراف و فساد داشتیم اما متاسفانه این محقق نشد.

زاکانی با اشاره به تخریب های اخیر علیه جبهه متحد اصولگرایان گفت: اگر نیازی به نقد است باید بر اساس انصاف صورت بگیرد نیاز نیست تخریب در صحنه انتخابات انجام شود. معتقدم جبهه متحد باید با دیده اغماض به این تخریب ها نگاه کنند چرا که ما خلف جوانانی هستیم که بدر و خیبر را آفریدند. امیدوارم همانند آنها بتوانیم در مسیرمان ثابت قدم بمانیم.

وی با اشاره به اینکه هدف جبهه متحد اصولگرایان تشکیل مجلسی کارآمد، ولایی، متعهد و در خط انقلاب اسلامی است افزود: معتقدم افرادی که تخریب ها را انجام می دهند نیازی به نفی دیگران ندارند بلکه باید خود را اثبات کنند.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: جبهه متحد به این دلیل از رقابت درونی پرهیز می کرد که خود را محتاج همه نیروهای انقلاب می دید . در حال حاضر هم معقدیم به رغم تخریب های زیاد راهی جز وحدت و دست در دست یکدیگر نهادن نداریم و باید با یک یا حسین افتخاری دیگر را در ۱۵ اردیبهشت خلق کنیم.