به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، مهرداد بذرپاش کاندیدای جبهه متحد در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در همایش جوانان جبهه متحد گفت: توقع جوانان از کاندیداها این است که در راستای نفع کشور همت کنند.

وی افزود: ما از شرایط سخت ۱۸ تیر ۷۸ و مشکلات آن زمان به اینجا رسیدیم شرایط در آن زمان به مراتب بدتر از فتنه ۸۸ بود.

بذرپاش ادامه داد: افرادی مانند زاکانی، سروری و سایر کاندیداهای جبهه متحد که در آن زمان مقابل فشارها ایستادگی کردند و مرعوب نشدند حالا متهم می شوند که نمی خواهند روی آرمان ها بایستند. عزیزان جبهه متحد زجرکشیده های انقلاب هستند. سکوت ما در مقابل این اتهامات به منزله کوتاه آمدن از انقلاب نیست زمانی که وقتش برسد خیلی حرف ها خواهیم زد امروز وقتش نیست.

وی در خصوص مطالبات جوانان از کاندیداهای جبهه متحد گفت: جوانان از مجلس نهم می خواهند که باورشان کنند. جوانان دعوا نمی خواهند به پیشرفت نیاز دارند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان با تاکید بر اینکه اصلی ترین میدان مبارزه با دنیای غرب در عرصه فناوری است گفت: زورگویان جهان به خاطر علم و فناوری به ما زور می گویند، اصلی ترین میدان برای مبارزه با جناح سلطه در عرصه علم و فناوری است.

وی تاکید کرد: زمانی که پیشرفت در عرصه علم و فناوری تبدیل به یک میل عمومی شود در انتخابات نمایندگان، شوراها و ریاست جمهوری این میل عمومی جاری و ساری می شود و در نتیجه کشور رو به جلو حرکت می کند.

بذرپاش با بیان اینکه فرصت برای دعواهای سیاسی زیاد است گفت: زمان برای ساختن کشور کم است.