آخرین آمار کرونایی‌های ایران در 29 مهر /  درگذشت ۳۲۲ هم‌وطن

ویروس کرونا  در کشور جولان می دهد و مسئولان و مردم نگران وضعیت کرونا در کشور هستند. آخرین آمار کرونا در کشور از زبان سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه آمده است. با ما همراه باشید.

سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۹ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۵۴ نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۳۹ هزار و ۶۷۰ نفر رسید، گفت: تا کنون چهار میلیون و ۵۷۰ هزار و ۲۴۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بهبود و ترخیص ۴۳۴ هزار و ۶۷۶ نفر از بیماران

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۴۳۴ هزار و ۶۷۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وضعیت شدید ۴۸۱۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹

لاری با بیان اینکه ۴۸۱۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۱ هزار و ۳۴ نفر رسید.

وضعیت استان ها

وی ادامه داد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند؛ همچنین استانهای هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.