رفتار مکرون نشان از آزادی بی‌اخلاقی و بی‌شرمی دارد

 سیدجواد ساداتی‌نژاد با اشاره به اظهارات رئیس جمهور فرانسه در هتک حرمت به پیامبرگرامی اسلام (ص) گفت: هتک حرمت به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص)،تعدی به تمام ارزش‌های الهی و آزادی‌خواهان جهان و نشانه درماندگی دشمنان در مقابل اسلام‌خواهی مردم است.

وی با اشاره به تشکیل گروه های تکفیری مانند داعش با حمایت غربی ها، ادامه داد: اقدامات ضد‌اسلامی و افراطی‌گری به نام اسلام با حمایت مالی و معنوی صهیونیسم و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا صورت می گیرد و دولت‎های غربی که گروه‌های تکفیری و تروریستی نظیر داعش، ساخته و پرداخته‎ دست آنها است و بویی از اسلام ناب محمدی نبرده‌اند.

ساداتی نژاد بااشاره به اظهارات وقیحانه مکرون علیه پیامبر اسلام (ص)، مطرح کرد:غربی ها می‎خواهند اقدامات وحشیانه‌ تروریستی را به دین رحمت، حکمت و عقلانیت نسبت دهند و با توهین به مقدسات مسلمانان و ارزش‌های دینی آنان٬ هراس و خشم خود را از توسعه و گسترش اسلام در بین مردم، ابراز می‌کنند.

وی باا اشاره به رفتار دولتمردان غرب ازجمله مکرون رئیس جمهور فرانسه در مقابل توهین به مقدسات و پیامبر عظیم الشان اسلام(ص)، خاطرنشان کرد:مسولان و دولتمردان غربی برای سرپوش نهادن بر ناکارآمدی خود، در تلاش برای محدود کردن فعالیت مسلمانان در این کشورها هستند، تا به زعم خود با افراط‌گرایی مبارزه کنند.

 این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد:توهین به ارزش‌های دینی قشر عظیمی از مردم جهان نه تنها عملی ضد اخلاقی بلکه این عمل ضدانسانی است و ثابت کرد منظور غرب از آزادی بیان و قلم ؛آزادی بی‌اخلاقی، بی‌شرمی است.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه اسلام هراسی و اسلام ستیزی رسانه های غربی با حمایت صهیونیسم سابقه دیرینه دارد،تاکید کرد: توهین‌های خبیثانه و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه به ساحت قدسی پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) در واقع یک جریان پلید و هدفمند است که پرده از نیات شوم اسلام ستیزان صهیونیست و عوامل خبیث آن بر می دارد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آزادیخواهان و مسلمانان جهان همراه با مردم ایران اسلامی در مقابل این حرکات مذبوحانه به شدت خواهند ایستاد و همانگونه که مقام معظم رهبری  فرموده اند هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد.