دیدار سردار نقدی با خانواده شهید امر به‌ معروف

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در منزل شهید امر به معروف و نهی از منکر محمد محمدی که در شرق تهران به دست اراذل و اوباش به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، حضور یافت.

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی در دیدار با خانواده شهید محمدی گفت: ما امنیت جامعه‌مان را مدیون همین فداکاری‌ها و گذشت‌ها هستیم و این جوانان رشید مسیر خود را از حضرت اباعبدالله (ع) یاد گرفتند و جامعه ما باید قدر این جوانمردان بزرگ را بشناسد و طبیعتاً سپاه و همه دستگاه‌های مسئول هم باید دین خود را به این جوانان رشید ادا کنند.

وی افزود: این شهید، مورد خلاف اخلاق را با زبان خوش تذکر داد و امر به معروف درست و به موقعی داشت که خداوند هم قدر او را خوب دانست و بالاترین درجه را که شهادت است نصیب او کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: البته آن افراد گمراهی که مرتکب این جنایت شدند مقصر اصلی نیستند و مقصر آن‌هایی هستند که فضای مجازی فاسد، خشن و پر از جنایت را بر مردم ما مسلط کردند و فضای مجازی کشور را به دست باندهای صهیونیستی دادند.

سردار نقدی افزود: افرادی هم که در عمل مرتکب این جنایات می‌شوند قربانی سوءنیت‌هایی هستند که برخی افراد با نیات خاص می‌آیند و جامعه را به فساد می‌کشند.

وی گفت: امیدواریم این مسئله از ریشه اصلاح شود و شکل گیری این نوع آدم‌های بی ریشه و رذل را که در گوشه و کنار پیدا می‌شوند شاهد نباشیم.

بسیجی شهید محمد محمدی شامگاه ۲۷ مهر در درگیری با ۷ نفر از اراذل و اوباش محله تهرانپارس مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.