پیروزی بایدن باعث جنگ ایران و اسرائیل می شود

یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی معتقد است پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا مسیر جنگ میان ایران و این رژیم را همواره خواهد کرد.

تزاشی هانگبی، وزیر شهرک سازی در کابینه رژیم صهیونیستی که همانند دیگر هم قطارهایش تمایلی به روی کار آمدن جو بایدن در کاخ سفید ندارد، مدعی شد: سیاست‌های بایدن در قبال برنامه هسته‌ای ایران زمینه جنگ میان تهران و تل‌آویو را هموار می‌سازد.

این وزیر صهیونیست در ادامه افزودک ما نگرانی زیادی از بابت سیاست‌های دموکرات‌ها در قبال شهرک سازی و دیگر مسائل نداریم، اما موضوع ایران فرق دارد. اسرائیل باید در این باره نگران باشد.

هانگبی با اشاره به اظهارات اخیر بایدن درباره بازگشت به برجام گفت او صراحتا از این موضوع صحبت می‌کند، اما تصور می‌کنم این زمینه ساز جنگ میان اسرائیل و ایران خواهد بود.

صهیونیست‌ها که چهار سال از حمایت‌های بی قید و شرط ترامپ بهره‌مند بوده اند و به لطف حمایت‌های او هر اقدام را در نقض قوانین بین المللی صورت داده، اکنون عزای رفتن او از کاخ سفید را گرفته اند. هر چند شواهد تاریخی ثابت کرده است، که دموکرات‌ها و جمهوری خواهان در حمایت از صهیونیست‌ها هیچ تفاوتی با هم ندارند.