بازدید قاضی‌زاده هاشمی از پالایشگاه بندرعباس

دکتر قاضی‌زاده هاشمی نایب رییس مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از جمله محمد آشوری و احمد مرادی از واحدهای جدید افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت پالایشگاه بندرعباس که موجب ارتقای کیفیت بنزین و نفت گاز  تولیدی بر اساس استاندارهای روز دنیا شد، بازدید کردند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی هدف از این بازدید را بررسی اقدامات صورت گرفته در توسعه زیر ساختها، دانش فنی و حجم سرمایه گذاری در ‌حوزه نفت و گاز عنوان کرد.

قاضی زاده هاشمی افزود:‌ با توجه به حجم پروژه‌های وزارت نفت در هرمزگان تلاش می شود پشتیبانی های لازم از سوی مجلس شورای اسلامی در قالب حمایتهای ارزی و تسریع در تصویب قوانین لازم نیز صورت گیرد.

وی بیان داشت:‌ باید با توسعه زیرساختهای پالایشگاهی در راستای ایجاد ارزش افزوده برای محصولات به ویژه محصولاتی که بصورت خام یا نیمه خام صادر میشود،‌ حرکت کرد.

در ادامه این بازدید نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در نشستی با نمایندگان خانه ملت گزارشی از آخرین اقدامات این شرکت در راستای توسعه پالایشگاه به ویژه طرح ارتقای کیفیت محصولات سنگین،‌ طرح مدیریت گازهای مشعل و  اقدامات شرکت پالایش نفت بندرعباس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ارائه کرد.