واکنش وزیر تعاون دولت نهم به انتخابات آمریکا

 محمد ناظمی اردکانی وزیر تعاون دولت نهم با اشاره به مطرح شدن احتمال تقلب در انتخابات آمریکا از سوی هر دو نامزد گفت: آنچه که مردم ما را خوشحال کرده این است که دسیسه‌های به کار برده شده علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران امروز دارد به خود آمریکایی ها برمی گردد و ترفند تقلب و اعلام پیروزی در فتنه پس از انتخابات ۸۸ که طرح ریزی کردند، امروز متوجه خودشان شده است.

او ادامه داد: ناگفته نماند که گره زدن مسائل کشور به انتخابات آمریکا و جهت گیری منافع ملی به سمت اینکه کدام نامزد پیروز می شود یا شکست می‌خورد، یک خطای راهبردی است و با اهداف راهبردی انقلاب اسلامی که استقبال طلبی بوده در تضاد است.

 ناظمی اردکانی افزود: در چهار دهه گذشته سیاست‌های خصمانه این دو حزب حاکم بر آمریکا در قبال نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب یکی بدتر از دیگری بوده است، صرفا در روش و تاکتیک متفاوت عمل کرده‌اند. آنهایی که با تحلیل سیاسی غلط خود این نامزد را از آن نامزد ترجیح داده و به جامعه القا می‌کنند بصیرت سیاسی ندارند و یا عوامل نفوذی آن‌ها هستند.

وزیر تعاون دولت نهم خاطرنشان کرد:  عمیق‌ترین تحلیل سیاسی در این خصوص را رهبر فرزانه انقلاب داشتند که فرمودند انتخابات آمریکا هیچ گونه تاثیری بر سیاست خارجی ایران ندارد و ملت بزرگ ایران پس از اعلام قطعی نتایج در تشخیص نوع رفتار و احیانا تغییر در رفتار سیاسی دشمن اشتباه نخواهد کرد، بلکه می‌داند که به نسبت پیچیدگی در رفتار دشمن می‌بایستی هوشمندانه‌تر عمل کرد.