دولت بدون مشورت استاندار کرمان را تغییر داد

 حسین جلالی با اشاره به انتصاب استانداری استان کرمان ، گفت: دولت بی سر و صدا و بدون اینکه کسی بفهمد یا استاندار اعلام کند، استاندار استان کرمان را تغییر داد.

وی ادامه داد: شناختی نسبت به استاندار جدید استان کرمان نداریم، تصور می کنم اگر در این زمین مشورتی می شد، نمایندگان مجلس برای این مسئله به دولت کمک می کردند.

این نماینده مجلس ضمن اظهار تعجب از تغییر استاندار کرمان در پایان دولت، اظهار داشت: استانداری که انتخاب شده بومی نیست، شناخت و سابقه ای از استان ندارد. استاندار جدید ظرفیت استان را نمی شناسد و تا بخواهد به این مباحث ورود کند زمان و فرصت از دست می رود، متاسفانه به نظر می آید که دولت در این مسئله خوب عمل نکرده است، هنوز نمی دانیم استاندار جدید چه کسی است و چه توانایی هایی دارد.

نماینده مردم رفسنجان و انار با گله از استاندار سابق کرمان که بدون اطلاع استعفا داد، گفت: مشخص نیست چه اتفاق حیاتی و مهمی رخ داد که ظرف 24 ساعت استعفای استاندار را گرفتند و انتصاب استاندار جدید را تصویب کردند، چه مسئله مهمی وجود دارد را نمی‌دانم.

 به دنبال استعفای محمدجواد فدایی استاندار کرمان و پذیرش آن از سوی وزارت کشور، «علی زینی وند» به عنوان استاندار جدید کرمان معرفی شد.