به گزارش افکارنیوز، حجتالاسلام سید محمود نبویان نماینده منتخب مردم در مجلس نهم در گفتوگو با فارس، درباره لزوم رسانهای نکردن اختلافات قوا اظهار داشت: به مسئولان توصیه میکنیم که اختلافات سلیقهای خود را که بخشی از آنها نیز طبیعی است رسانهای نکنند؛ به ویژه رؤسای قوا که الگوی مسؤلان و مدیران کشور هستند.

حجت‌الاسلام نبویان با بیان اینکه مسؤلان سه قوه باید با صبر و سعه‌صدر بیشتری بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کنند، تصریح کرد: بنابراین آنها باید قدردان حضور مردم در انتخابات بوده و با کاهش اختلافات خود اجازه ندهند این اختلافات به میان مردم کشیده شود.

عضو جبهه پایداری تأکید کرد: دغدغه اصلی قوا باید اجرای عدالت در تمام زمینه‌ها باشد از این رو می‌طلبد که اختلافات میان آنها بین مردم بروز نکند.

وی با اشاره به نامزدهای راه یافته به مجلس نهم ادامه داد: تعهد ما به مردم بسیار مهم است چراکه ما در دفاع از ولایت، حقوق و عزت مردم و همچنین تأمین معیشت آنها متعهد شده‌ایم.

حجتالاسلام نبویان در پایان افزود: کسانی که در این دوره رأی آوردهاند باید تلاش خود را مضاعف کرده و دوستانی که رأی نیاوردهاند نیز بدانند که اقدام آنها نوعی انجام وظیفه بوده و میتوانند در پستهای دیگر به مردم خدمت کنند.