واکنش موسوی لارگانی به شکایت دولت از یک نماینده

 عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه‌های مختلف به دفاع از حقوق مردم می‌پردازند باید توهین تلقی شود؟

 نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر در سال گذشته مردم به دلیل افزایش قیمت بنزین دست به اعتراضاتی زدند در حقیقت حاصل عملکرد رئیس جمهوری بوده که با تمسخر و ریشخند اعلام می‌کند صبح جمعه در جریان نرخ تعیین شده قرار گرفته است و باید گفت که چنین اظهاراتی توهین به مردم به شمار می‌رود؛ بنابراین بنده نیز بایستی به عنوان نماینده ملت از حقوقشان دفاع کنم لذا عملکرد آقای روحانی باعث شده بود که مردم ناراضی شوند و اگر اظهار نظری در این زمینه شده به دلیل وجود چنین مشکلاتی بوده است.

موسوی لارگانی اظهار کرد: برای همه اظهاراتی که در خصوص مسائل مختلف داشته‌ام مستندات کافی وجود دارد و هیچ کدام از اظهاراتم توهین به آقای روحانی نبوده، بلکه عملکرد ضعیف آقای رئیس جمهوری را گوشزد کرده بودم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر مردم به نان شب خود محتاج هستند و اینگونه موضوعات از مصادیق عملکرد ضعیف دولت به شمار می‌رود. در طول یکسال گذشته به اندازه 10 روز اخیر ترخیص کالا در گمرکات وجود نداشته است و گمرک هم از مجموعه‌های دولت به شمار می‌رود. متاسفانه وزرا  بدون اجازه رئیس جمهوری و معاون اولشان حق آب خوردن را هم ندارند.