آصفری: این شهادت‌ها تاثیری در بنیه دفاعی ایران ندارد

 نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر ورود سریع دستگاه امنیتی نسبت به شناسایی عوامل ترور، گفت: این شهادت‌ها تاثیری در اراده نیروهای مسلح، ملت ایران و بنیه دفاعی ندارد.

 محمدحسن آصفری در واکنش به ترور «محسن فخری زاده» و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و تسلیت به خانواده این شهید، گفت: این چنین حوادث مسبوق به سابقه است و در طول چهل سال عمر انقلاب شاهد این نوع اقدامات تروریستی در داخل کشور بودیم.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا امروز بزرگترین حامی تروریست است، افزود: این رفتارهای تروریستی خللی در اراده و پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند. ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در مقابل این نوع رفتارها مقاوم‌تر می‌شود.

آصفری یادآور شد: اگر جریان صهیونیستی فکر می‌کند که جمهوری اسلامی با این اقدامات دست از مبارزه با صهیونیست‌ها بر می‌دارد، فکر بیهوده و عبثی است. رژیم صهیونیستی با زدن فخری‌زاده‌ها نمی‌تواند تاثیری در بنیه دفاعی ایران بگذارد و با شهادت شهید فخری‌زاده‌ها مهندس‌های جوان همانند وی تربیت می‌شوند.

وی تاکید کرد: دستگاه امنیتی باید نسبت به شناسایی عوامل این جنایت اقدام کند و عاملان را به سزای اعمال ننگینشان برساند. مجموعه دفاعی کشور در مقابل این جنایت مستحکم‌تر و مقتدرتر می‌شود و این شهادت‌ها تاثیری در اراده نیروهای مسلح، بنیه دفاعی و ملت ایران نمی‌گذارد.