خسروی: انتقام نگیریم دشمن گستاخ‌تر می‌شود

 حسین خسروی اسفزار با بیان اینکه باید مراقب باشیم ترور ها، تکرار نشود، گفت: این‌که برخی می‌گویند نباید مقابله کنیم و انتقام خون شهید فخری‌زاده را بگیریم، درست نیست چرا که براساس منابع دینی و تجربه نشان داده است، اگر انتقام نگیریم، دشمن بیشتر جلو می‌آید.

نماینده  مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی می خواهند مانع پیشرفت جمهوری اسلامی شوند، افزود: شهید فخری‌زاده نماد توسعه هسته‌ای و مقابله با بیماری کرونا بود و دشمنان، پیشرفت جمهوری اسلامی را نمی‌توانند ببینند و با اختراع، انسان و هر چه باشد، مبارزه می‌کنند.

وی یادآور شد: دشمنان از سال‌های گذشته دنبال ترور شهید فخری‌زاده بودند و نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیستی، از این شهید به عنوان مانعی که باید از سر راه بردارد، نام برده بود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد اشتیاق برخی افراد برای مذاکره با غرب با وجود جنایت‌های غربی‌ها، تصریح کرد: نباید در مذاکره از خودمان ضعف نشان دهیم و در گفته‌هایمان عطش ایجاد شود که دنبال مذاکره هستیم؛ آمریکایی‌ها خلاف مقررات بین‌المللی از برجام خارج شدند و آن‌ها باید به سمت ما بیایند.

وی ادامه داد: زمانی که آمریکایی‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند اعلام کردند اگر جمهوری اسلامی ایران انتقام بگیرد، بیش از 50  نقطه از ایران را می‌زنیم اما مشاهده کردید جمهوری اسلامی انتقام گرفت و آمریکایی‌ها جرأت نکردند حتی یک نقطه از ایران را بزنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: امیرالمومنین علیه‌السلام در نهج‌البلاغه می‌فرمایند شما به دشمن هجمه برید، قبل از این‌که آن‌ها با شما بجنگند و افرادی که صبر کردند تا دشمن تا دالان خانه‌شان بیاید، سپس دفاع کردند، ذلیل شدند همچنین امام خمینی(ره) تعبیر جالبی دارند و می‌فرمایند اگر آرامشان بگذارید، آرامتان نخواهند گذاشت.

خسروی افزود: دبیر شورای عالی امنیت ملی، زمانی اعلام کرده بود حفاظت‌ها برای دهه 60 بود و اکنون نیازی به حفاظت از افراد نیست و منافقان را در کشور نداریم اما این‌گونه نیست و نباید دچار افراط و تفریط شویم.

باید همیشه بیداری‌مان را حفظ کنیم

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه باید همیشه بیداری‌مان را حفظ کنیم، افزود: حفاظت باید ادامه داشته باشد چراکه دشمن نشان داد، همیشه حضور دارد و امیرالمومنین علیه‌السلام فرمودند هرکسی بخوابد، دشمنش همیشه بیدار است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان باید مواظب باشند روی بازرسی‌هایی که از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از تأسیسات هسته‌ای ایران صورت می‌گیرد، درز اطلاعاتی پیدا نکنند و اشخاص ما لو نرود افراد نیز باید مراقبت کنند و دولت نیز باید حفاظت از اطلاعات را فراهم کند.

خصومت دشمن با اصل نظام و مردم است

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها با تاکید بر اینکه خصومت دشمن با اصل نظام و مردم است گفت: دشمنان اگر با برخی افراد خصومت دارند، چرا عِلم را ترور می‌کنند؟

عِلم، ترورشدنی نیست/ ترورهای کور نشانه استیصال دشمن است

خسروی با بیان اینکه دشمن ممکن است فرد را تررو کند اما عِلم، ترورشدنی نیست افزود: همچنان که دیگران، راه شهیدان تهرانی‌مقدم، شهریاری، علی‌محمدی و رضایی را ادامه دادند، شهید فخری‌زاده نیز شاگردانی تربیت کرده که مسیر این شهید را ادامه می‌دهند و ترورهای کور نشانه استیصال دشمن است چرا که نمی‌تواند به اهدافش برسد؛ پس به ترور سرمایه‌های انسانی ما روی می‌آورد؛ مهم‌ترین منبع کشور برای پیشرفت، نیروی انسانی است و دشمنان، نیروهای انسانی را شناسایی می‌کنند و به شهادت می‌رسانند.