چرخ اقتصاد و سانتریفیوژها با بی تدبیری نچرخید

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر در مجلسبا انتقاد از  افزایش  قیمت کالاهای اساسی و کوچک شدن سفره اقشار کم درآمد در سایه بی تدبیری ها گفت: شرایط سخت اقتصادی ، معیشتی و تحریمی حاصل بی تدبیری و  سوء مدیریت و عدم اعتماد به جوانان و نگاه به خارج از کشور است.

 وی با بیان اینکه در چند وقت اخیر به دلیل بی برنامگی و بی مدیریتی سفره مردم به ویژه اقشار کم درآمد و کارگران کوچکتر شده است، ادامه داد:بی تدبیری های دولت در چند وقت اخیر را در بازار مرغ، تخم مرغ، موبایل، خودرو و مسکن می توان به راحتی مشاهده کرد.

نماینده مردم سنقر در مجلس با تاکید براینکه آقای رئیس جمهور اعلام کرده بود در دولت تدبیر و امید کاری می کنیم هم سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ اقتصاد، تصریح کرد:نه تنها چرخ سانتریفیوژها نچرخید بلکه اقلام اساسی مردم هر روز قیمتش بالاتر رفت و چرخ اقتصاد هم نچرخید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: 18 میلیارد دلار در بودجه برای کالاهای اساسی در نظر گرفته شد اما تغییری در سفره مردم حاصل نشد، مافیایی ها ارز 4200 تومانی را گرفتند و ثروت های خود را بادکنکی افزایش دادند.

حسینی کیا با بیان اینکه دولت چند سال است کشور را معطل مذاکره کرده است، اظهار داشت:گرچه تعامل با دنیا یک امر مرسوم و پسندیده است اما تعامل به معنای وادادگی، به معنای تسلیم، به معنای حرکت در پازل دشمن نیست.

نماینده سنقر در مجلس عنوان کرد: نسخه شفا بخش نجات کشور، حرکت در مسیر ولایت، انقلاب، اعتماد به جوانان، دور کردن مافیاها از دولت و تن دادن به قانون است.