مجلس منابع واقعی درآمدی برای بودجه ایجاد کند

 حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات لایحه بودجه 1400 گفت: درست است که ما در شرایط خاصی قرار داریم و دولت به خاطر این شرایط خاص به فروش اوراق روی آورده اما می‌توان با ایجاد اصلاحاتی منابع درآمدی بیشتری برای بودجه سال آینده ایجاد کرد.

وی افزود: ما معادن زیادی داریم که می‌توانیم با استخراج از آنها و ایجاد ارزش افزوده، محصولات آن را به فروش برسانیم که این کار با پرهیز رویکرد خام‌فروشی میسر است.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما همچنین می‌توانیم به جای خام‌فروشی در حوزه نفت، فرآورده‌های نفتی همچون بنزین و... را به فروش برسانیم و درآمد بیشتری را برای کشور از این مسیر کسب کنیم.

دهمرده خاطرنشان کرد: علاوه بر این با اصلاح نظام مالیاتی و جلوگیری از فرارهای مالیاتی می‌توان منابع قابل توجهی را در این حوزه برای بودجه ایجاد کرد که همان طور که گفتم این مسأله نیازمند اصلاح نظام مالیاتی است.

وی افزود: مجلس با رویکرد اقتصاد مقاومتی لایحه بودجه را مورد بررسی قرار دهد؛ و از این رهگذر منابع جدید درآمدی که واقعی هم باشد برای بودجه ایجاد کند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همان طور که گفتم ما منابع درآمدی زیادی در کشور داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم و این کار جز با رویکرد اقتصاد مقاومتی محقق نمی‌شود.