به گزارش افکارنیوز به نقل از محدوده، اخیرا نامه ای از سوی محمد هاشمی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران به سید محمد خاتمی نگاشته شده است.

محمد هاشمی در این نامه که از طریق جهانگیری به خاتمی ارسال کرده ضمن انتقاد از خاتمی در خصوص آنچه که وی نحوه ورود به عرصه انتخابات خوانده، گفته است: شمایی که همواره شعار خرد جمعی را مطرح می کردید چرا به این شعار خود عمل نکرده و نظرات گروه های مختلف اصلاح طلب را درباره حضور در انتخابات آتی اخذ نکردید؟

هاشمی همچنین از عدم توجه به نظرات حزب کارگزاران توسط خاتمی سخن به میان آورده و نسبت به طرح گزینه هایی برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بدون اخذ نظر تمامی گروه های سیاسی اصلاح طلب به شدت انتقاد کرده است.

وی با بیان اینکه «خرازی» و «عارف» به عنوان گزینه های کاندیداتوری مطرح شده اند، گفته است ما این گزینه ها را قبول نداشته و اصولا معتقد به اصلاح طلب بودن این افراد نداریم.

گفتنی است خاتمی از این نامه ناراحت شده و در دیدار با هاشمی رفسنجانی گلایه های خود را از محتوای این نامه اعلام کرده است.

تکذیب نامه‌نگاری با خاتمی!

هاشمی با اشاره به برخی اخبار مبنی بر نامه نگاری وی با سید محمد خاتمی درباره مسائلی مانند انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، تصریح کرد: بنده به شدت این نامه نگاری را تکذیب می کنم و هرگونه خبری با عنوان «نامه محمد هاشمی به خاتمی» کذب محض است.

وی اضافه کرد: بنده هیچ مکاتبه ای با خاتمی نداشته ام و این شایعات و دروغ ها در حالی است که از سال ۸۰ به بعد هیچگاه نامه ای به سید محمد خاتمی ننوشته و پیغامی هم دریافت نکرده ام.

نامه محمد هاشمی به خاتمی تکذیب شد

هاشمی با اشاره به برخی اخبار مبنی بر نامه نگاری وی با سید محمد خاتمی درباره مسائلی مانند انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، تصریح کرد: بنده به شدت این نامه نگاری را تکذیب می کنم و هرگونه خبری با عنوان «نامه محمد هاشمی به خاتمی» کذب محض است.

محمد هاشمی با اشاره به برخی اخبار درباره احتمال بازگشت مهدی هاشمی از انگلیس به کشور، گفت: این اخبار در حد شایعه است.

محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، درباره اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال بازگشت مهدی هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی به کشور، گفت: من نیز دیروز این خبر را در برخی روزنامه ها و سایت ها دیدم اما اطلاعات من در حد همین شایعات رسانه ای است.

وی افزود: بهتر است درباره این مساله از وکیل مهدی هاشمی سوال کنید و مسائل مطرح شده در رسانه ها در حد شایعه است.

هاشمی همچنین با اشاره به برخی اخبار مبنی بر نامه نگاری وی با سید محمد خاتمی درباره مسائلی مانند انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، تصریح کرد: بنده به شدت این نامه نگاری را تکذیب می کنم و هرگونه خبری با عنوان «نامه محمد هاشمی به خاتمی» کذب محض است.

وي اضافه كرد: بنده هيچ مكاتبه اي با خاتمي نداشته ام و اين شايعات و دروغ ها در حالي است كه از سال ۸۰ به بعد هيچگاه نامه اي به سيد محمد خاتمي ننوشته و پيغامي هم دريافت نكرده ام.