واکنش نادری به اظهارات غربی‌ها درمورد قانون اقدام راهبردی در مقابله با تحریم‌ها

​نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اروپایی‌ها حق اظهار نظر در خصوص موضوعات جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

احمد نادری به اظهارات مقامات اروپایی در خصوص قانون اقدام راهبردی در مقابله با تحریمها اشاره کرد و گفت: اظهار نظر غربی‌ها در خصوص مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی غیر قابل قبول است زیرا توافق برجام تعهداتی را برای دو طرف معاهده در نظر گرفته بود، اما مشاهده می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران تمام و کمال به تعهدات خود پایبند بوده ولی غربی‌ها به هیچ کدام از تعهدات خود پایبند نبوده اند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: سردمداران غرب با مطرح کردن اینگونه موضوعات به دنبال زیاده خواهی هستند که قطعا قابل قبول نخواهند بود.

وی تاکید کرد: پس از امضای برجام شاهد این بودیم که تحریم‌های شدیدی علیه ایران اسلامی از سوی آمریکا اعمال شد و پس از آن نیز اروپایی‌ها هم با وعده‌های پوچ فرصت‌های ما را سوزاندند و حتی نتوانستند همان اینستکس را هم عملیاتی کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: غربی‌ها با اینگونه اظهارات دست پیش را گرفتند تا پاسخگوی عدم تعهدات خود در برجام نباشند لذا این‌ها به ایران بدهکارهستند و بایستی  تعهدات خود را عملیاتی می‌کردند.

نادری تاکید کرد: برجام معاهده‌ای بوده که هیچ خروجی برای ما نداشته است لذا چنین اظهاراتی از سوی غربی‌ها فاقد ارزش است، البته اروپایی‌ها به دنبال این هستند تا تعهداتی فراتر از برجام به ایران تحمیل کنند که این نیز نقطه اوج گستاخی غربی ها محسوب می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: غربی‌ها به دنبال مذاکره در خصوص برنامه موشکی و نفوذ منطقه ای ما هستند که در واقع پذیرفتنی نبوده و با مطرح کردن چنین موضوعاتی برخورد جدی خواهیم داشت ضمن اینکه سران اروپا و آمریکا این اجازه را ندارند که در امورات داخلی کشورمان مداخله کنند.