هر چه بدنه دولت جوان‌تر باشد، تحرک و کارآمدی بیشتری ایجاد خواهد شد

 حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به تاکید برخی جناح ها به ورود نامزد جوان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: موضوع جوانگرایی را مقام معظم رهبری در صحبت‌های خود به خوبی تببین کرده و تاکید کردند که منظورشان این نیست که یک جوان سی و خورده‌ای ساله زِمام اداره امور کشور را به دست بگیرد.

او ادامه داد: علاوه بر این مقام معظم رهبری تاکید داشتند که اگر امروز هم سردار سلیمانی زنده بود، باز هم مسئولیت‌هایی را به او واگذار می‌کردند، صحبتی که مفهومش این است که ایشان برای مسئولیت‌های اجرایی کشور به افرادی که از روحیه ، بازوان و نشاط و کارآیی جوانی برخوردار باشند استفاده خواهند کرد.

ترقی افزود: همچنین از همه مهم تر این است که این افراد  علاوه بر روحیه نشاط و فعالیت و کار آمدی باید انقلابی بوده و بتوانند امور کشور را با روحیه جهادی اداره کرده و  یک تحرک مضاعفی نسبت به دیگر افراد و دستگاه اجرایی کشور ایجاد کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، تاکید کرد: طبیعی است که هر چه بدنه دولت جوان‌تر باشد تحرک و کارآمدی بیشتری ایجاد خواهد شد و می‌تواند موجبات تلاش مضاعف در رفع عقب ماندگی در عرصه های مختلف را فراهم آورد، اما مفهوم جوانگرایی به معنای فقدان تجربه مناسب برای پذیرش چنین مسئولیتی نبوده و نخواهد بود.