پیگیری مطالبات مردم مهم‌تر از پاسخ دادن به اظهارات روحانی است

 محمدحسن آصفری در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه مجلس حق نظارت بر عملکرد دولت و وزرا را ندارد، گفت: رئیس جمهور با طرح این مباحث به دنبال عصبانی کردن نمایندگان مجلس است اما قطعاً نمایندگان مجلس با این مباحث عصبانی و از وظایف خود دور نمی‌شوند و وارد این حواشی نخواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی به دنبال کمک به دولت است، افزود: متاسفانه برخی از دولتمردان به مباحث حاشیه‌ای دامن می‌زنند که اصلاً درست نیست و نباید کشور را درگیر این مسائل کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: البته همه دولت‌ها معمولاً در ماه‌های پایانی خود چنین مباحثی را مطرح می‌کنند که هدف دولت‌ها از طرح این مباحث آن است که افکار عمومی را از بررسی کارنامه و وعده‌های خود دور کنند.

آصفری تاکید کرد: دولت امروز باید پاسخگوی عملکرد و وعده‌های خود به مردم باشد اما آنان امروز مباحثی را مطرح می‌کنند که زمان پرداختن به این مباحث نیست.

وی افزود: به اعتقاد بنده هدف رئیس‌جمهور از طرح مسائل حاشیه‌ای آن است که ذهن منتقدان را از بررسی فعالیت‌ها و کارنامه‌های دولت دور کند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی قطعاً وارد این حاشیه‌سازی‌ها نمی‌شود و به وظایف خود یعنی نظارت بر عملکرد دولت و دستگاه‌های اجرایی و حل مشکلات معیشتی مردم می‌پردازد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیگیری مطالبات مردم مهم‌تر از این است که پاسخ رئیس جمهور را دهیم و نمایندگان مجلس به جای آنکه پاسخ رئیس جمهور را دهند و مانند وی مباحث حاشیه‌ای مطرح کنند، وقت خود را روی تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح مهم می‌گذارند تا افرادی که حاشیه سازی می‌کنند نتوانند به اهداف خود دست یابند.