جوانان فلسطینی در بند نظامیان صهیونیست

نظامیان اشغالگر اسرائیل به سمت خودروی فلسطینی در منطقه «الخلیل» تیراندازی کردند که به زخمی شدن یک جوان منجر شد.

از سوی دیگر، نظامیان اشغالگر با یورش به شهر‌های «بیت لحم»، «سلفیت» و اردوگاه «نور شمس» در «طولکرم» و منطقه «قباطیه» در «الجنین»، هفت فلسطینی را بازداشت کردند.

در چارچوب تجاوزگری‌های روزانه و مستمر رژیم اشغالگر اسرائیل علیه ملت فلسطین ، نظامیان اشغالگر به شهر «بیت لحم» و اردوگاه «نور شمس» در «طولکرم» در کرانه باختری یورش بردند و سه تن از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.

یک جوان فلسطینی نیز در «الخلیل» در پی تیراندازی نظامیان اشغالگر به سمت خودروی وی، زخمی شد. نیرو‌های اشغالگر سپس وی را بازداشت کردند.

نیرو‌های اشغالگر اسرائیل همچنین با یورش به منطقه جنوب «الجنین»، شماری از جوانان را بازداشت و ایست‌های بازرسی نظامی را در ورودی‌های این منطقه ایجاد کردند.

نظامیان اشغالگر به شکل روزانه به شهر‌ها و روستا‌های فلسطینی یورش می‌برند و با تجاوزگری به فلسطینیان، آن‌ها را بازداشت، دارایی‌های آن‌ها را تخریب می‌کنند تا آن‌ها را وادار به کوچ کنند و بر مناطق آن‌ها مسلط شوند.

در همین حال، حملات شهرک نشین‌های اسرائیلی علیه مناطق مختلف فلسطین با حمایت نیرو‌های اشغالگر ادامه دارد. به طوری که شهرک نشینان اسرائیلی علیه دارایی‌های فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری تجاوزگری کردند و به سمت خودرو‌های فلسطینیان در شهر‌های «بیت لحم» و «نابلس» سنگ پرتاب کردند.