هراس ارتش رژیم صهیونیستی از توانمندی نظامی ایران

 یکی از سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد جمهوری اسلامی ایران ممکن از طریق یمن یا عراق به اراضی اشغالی حمله کند.

هیدای زیلبرمن با یادآوری آماده باش زیردریایی‌های رژیم صهیونیستی مدعی شد: رصد اطلاعاتی ما نشان می‌دهد ایران در یمن و عراق هوایپما‌های هدایت شونده و موشک‌های هوشمندی را در اختیار دارد که قادرند خاک اسرائیل را هدف قرار دهند، بنابراین ایران ممکن است از طریق این دو کشور به ما حمله کند.

این مقام صهیونیست با یادآوری اظهارات واهی رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی این را در مدعاهایش گنجاند: هنگامی که آویو کوخاوی، فرمانده ستاد کل ارتش اسرائیل، ایران را نسبت به هر گونه حمله علیه اسرائیل برحذر داشت، منظورش هرگونه حمله از عراق و یمن بود و هنگامی که از دایره کشور‌های دوم سخن به میان آورد، منظورش از دایره کشور‌های اول، لبنان و سوریه بود.

زیلبرمن به ادعاهایش دست داشتن ایران در حملات موشکی سپتامبر ۲۰۱۹ به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان را نیز افزود و گفت: این حادثه توانمندی بزرگ ایران در این زمینه را به اثبات رساند.

این سخنگو تاکید کرد با توجه به احتمال تکرار مجدد این سناریو این بار علیه اسرائیل، ما اخیرا یمن و عراق را زیر نظر قرار داده ایم.

این مقام صهیونیست به هراس مقامات این رژیم از نزدیک شدن به اولین سالگرد ترور فرمانده سپاه قدس ایران اذعان کرد و گفت ممکن است ایران در تدارک حملاتی تلافی جویانه علیه مواضع آمریکا یا رژیم صهیونیستی باشد، زیرا از نظر ایران تفاوتی میان واشنگتن و تل‌آویو وجود ندارد و هر دو را به یک دیده می‌نگرد.

زیلبرمن با امتناع از تائید عبور یک زیردریایی صهیونیست از کانال سوئز به سمت دریای سرخ و خلیج فارس گفت در عین حال این موضوع را تکذیب هم نمی‌کند که نیروی دریایی اسرائیل در هر مکانی ممکن است حضور داشته باشد. او گفت: زیردریایی‌های ما در جا‌های مختلف بی سرو صدا در حال فعالیت هستند. ارتش اسرائیل با آزادی کامل در همه جای خاورمیانه و کشور‌هایی که اسرائیل با آن‌ها مرز ندارد و حتی شاید در آن سوی مرز‌ها نیز فعالیت می‌کند.