علوی : شرایط انتقام سخت را ما تعیین می‌کنیم

 حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات درباره ابعاد شخصیتی و ویژگی‌های شاخص شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ترامپ می‌دانست که حاج قاسم سلیمانی روح مقاومت اسلامی است و نه صرفا یک ژنرال ایرانی، دشمن به خوبی می‌دانست که او یک ژنرال بین الملل اسلامی است.

وی ادامه داد: ترامپ فکر می‌کرد می تواند با گرفتن حاج قاسم شعله مقاومت را پایین بکشد، اما کور خوانده است چراکه حاج قاسم سلیمانی یک شخص نبود بلکه به تعبیر رهبر انقلاب شهید سلیمانی یک مکتب بود و در این مکتب قاسم سلیمانی‌های بسیاری پرورش پیداکردند که راه حاج قاسم را دنبال خواهند کرد.  

حجت الاسلام علوی گفت: طبیعی است که رهروان راه حاج قاسم سلیمانی این جنایت را بی پاسخ نمی‌گذارند و قطعا آمریکا هزینه این جنایت بزرگ را پرداخت خواهد کرد، اما چگونه و چه وقت این موضوع محقق شود به عهده جمهوری اسلامی ایران و رهروان حاج قاسم است که به موقع انجام خواهد شد.  

وزیر اطلاعات در پاسخ به سوال دیگری درباره انتقام سخت نیز اظهار کرد: مگر جمهوری اسلامی ایران می‌تواند از خون شهید حاج قاسم بگذرد؟ اگر ما انتقام خون این شهید بزرگوار را از عاملان و آمران آن نگیریم باید منتظر شهادت حاج قاسم‌های دیگر باشیم. برای اینکه دشمن بداند که جنایت او بی پاسخ نمی‌ماند باید پاسخ این جنایت خود را بگیرد تا این انتقام عاملی باشد برای اینکه دشمن از ارتکاب جنایت‌های مشابه دوری کند و بداند که جنایت‌های او بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.