ارتش اسرائیل از هراس حمله ایران در حالت آماده باش است

 یک رسانه صهیونیست از آماده باش نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در روز‌های نزدیک به سالگرد شهادت فرمانده سپاه قدس ایران گزارش داد.

روزنامه جروزالم پست روز شنبه با استناد به منابعی ناشناس اعلام کرد با توجه به فرارسیدن سالگرد ترور سردار قاسم سلیمانی، رژیم صهیونیستی خود را آماده حمله احتمالی از سوی ایران کرده است. این منبع آگاه می‌گوید ارتش رژیم صهیونیستی همچنان احتمال حمله از یک کشور سومی از جمله عراق یا یمن را منتفی نمی‌دادند. ارتش اسرائیل در این باره برنامه ریزی و رایزنی و سناریو‌های احتمالی حملات مختلف را بررسی کرده است.

در اواسط دسامبر آویو کوخای، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی که از هراس چندماهه صهیونیست‌ها از تبعات شهادت سردار سلیمانی حکایت داشت، مدعی شد ارتش این رژیم آماده اقدام تلافی جویانه در پاسخ به حملات احتمالی از سوی ایران و گروه‌های تحت حمایتش است.

پیشتر نیز پایگاه فلسطین الیوم اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از هراس حملات احتمالی از سوی یمن و عراق به حالت آماده باش کامل قرار گرفته است. کانال عبری زبان ماکان نیز به استناد به گفته‌های مقامات صهیونیست مدعی شد در حال حاضر نشانه‌های قابل اطمینانی از استقرار برخی تسلیحات نظامی ایران در عراق و یمن وجود دارد و رژیم صهیونیستی هفته گذشته رزمایشی را به منظور کسب آمادگی برای مواجهه با حملات احتمالی برگزار کرد.

در روز‌های نزدیک به اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران، هراس مقامات آمریکایی و صهیونیست از اقدامات انتقامی دوباره ایران بالا گرفته است.