چگونه می‌توان به واکسن‌ کشورهایی که به ما دارو نمی‌دهند اعتماد کرد

 حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در باره عدم خرید واکسن از آمریکا و انگلیس در ارتباط با بیماری  کرونا  گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث عدم خرید واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس باید اجرایی شود.

وی افزود: کشورهایی که حاضر نیستند به ما دارو بفروشند و مردم ما و حتی بیماران خاص ما را با این اقدام خود تحت فشار قرار می‌دهند چگونه می‌توان به واکسن آنها اعتماد کرد و آن را خرید و استفاده کرد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: امکان دست‌کاری واکسن و دارو وجود دارد و این کار شدنی است و ما به طرفِ آمریکایی و انگلیسی در این باره نمی‌توانیم اعتماد کنیم؛ چراکه آنها همواره با ما دشمن بوده و دشمنی کرده‌اند.

شهریاری خاطرنشان کرد: در ارتباط با تامین واکسن بیماری کرونا باید کار با محوریت تولید داخلی انجام شود و در این زمینه باید تمام توان داخلی را به کار گرفت.

وی در پایان گفت: همان‌طور که گفتم ما نمی‌توانیم به کشورهایی که حاضر نیستند به ما دارو بفروشند و تمام توان خود را برای اعمال تحریم و فشار علیه ملت ایران به کار گرفته‌اند اعتماد و از آنها واکسن خریداری کنیم.