وحشت‌زده رژیم صهیونیستی از شهر موشکی جدید ایران

 بعد از آن که پایگاه اطلاع رسانی نیوز واللا  گزارشی ویدئویی و نوشتاری درباره این شهر جدید موشکی زیرزمینی منتشر و اعلام کرد این شهر موشکی در سواحل خلیج فارس قرار دارد، ده͏ها نفر از مخاطبان این صفحه با کامنت های خود به آن واکنش نشان داده که در بسیاری از موارد با ابراز نگرانی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را عامل تهدید اعلام کرده و خود از احتمال فروپاشی رژیمشان سخن می گویند.

 یکی از مخاطبان صهیونیست در انتهای این خبر نوشته است : این یک راهبرد موفقیت آمیز علیه ما به شمار می رود، مطمئنا ما سرزمین بزرگی نداریم  پس  به طور حتم در مقابل بارانی از موشک ها که از هر طرف به سوی͏مان خواهد آمد توان مقاومت نخواهیم داشت، در صورت وقوع ، جنگ بسیار دشوار پیش روز خواهیم داشت.

 دیگری نوشت آن͏چه می بینیم تنها 10 درصد از شرارت ها و منعکس کننده دروغ هایی است که بنیامین نتانیاهو و لیکود برای ما به ارمغان آورده اند.

مخاطب دیگری با اعلام پیروزی ایران در مقابله با تحریم ها و فشارها گفت نمی خواهید بگویید آنچه در تصاویر می بینیم صرفا وسایل آتش بازی  و تفریح است، آنها کار کردند و ما فقط نقاشی (به سازمان ملل متحد) بردیم. حالا باید به کدام طرف اعتماد کرد و حرف چه طرفی را باور کرد؟

یکی دیگر از مخاطبین این پایگاه اطلاع رسانی معروف در رژیم صهیونیستی هم نوشته است : برای درک این مسئله صرفا به سخنانی که زیپی لیونی(وزیر خارجه اسبق رژیم صهیونیستی) درباره شب اول جنگ دوم لبنان (جنگ 33 روزه) گفته، مراجعه کنید ، در ابتدای جنگ آنها قول دادند تمام موشک های دوربردن حزب الله را ظرف چند ساعت کوتاه از بین ببرند، اما چه چیزی حاصل شد؟ برای سه هفته ما هزاران موشک را بالای سر خود مشاهده کردیم ، موشک ها به حیفا هم رسیدند ، احساس خود بزرگ بینی همواره کار دست ما داده است.

یکی دیگر از صهیونیستها هم با ابراز عصبانیت از انتشار این کامنت ها نوشت مسئول انتشار نظرات در واللا! این چه مطالبی است که شما منتشر می کنید؟ حتی رسانه های حماس و حزب الله هم چنین اظهار نظرهایی را در پایگاه هایشان منتشر نمی کنند ، «واللا» خجالت بکش!

دیگری که خود را عربی نامیده خطاب به مخاطبان واللا می نویسد : چند روز دیگر صبر کنید ، تا ایرانی ها را ببینید چگونه اسرائیل را از بین می برند.

کاربر دیگری به نام مائیر هم در پاسخ به وی نوشت : حق با شماست اما (ماهم بیکار نیستیم) و در همین زمان مشغول از بین بردن یکدیگریم.

یکی دیگر از مخاطبان در واکنش به برخی از کامنت ها که تلاش می کردند صحت تصاویر منتشر شده را زیر سئوال ببرند نوشت : احمق ها قبلا هم ما قدرت (سید حسن) نصرالله (دبیرکل حزب الله لبنان) را زیر سئوال برده بودیم ، همین امر هم باعث شده ده͏ها هزار فروند موشک بر سرمان فرود آید.

دیگری گفت فقط مسیح(ع) می تواند ما را نجات دهد ، فقط این ارتودوکس های افراطی هستند که به دلیل تحریف کتاب مقدس و تالیف عهد جدید از آمدن مسیح نگران هستند.

کاربر دیگری که خود را «بی بی پایک لیدر» (بنیامین نتانیاهو یک رهبر پوشالی است) نامیده می پرسد: پس ترامپ واقعا برای ما چه کرد؟ چرا به ایران حمله نکرد، بی بی(بنیامین نتانیاهو) جز حرافی در رسانه ها کار دیگری بلد نیست.

در راستای همین نظر فرد دیگری هم نوشته است : بی بی هم به شدت از این حقیقت و از هراس جنگ به خود می لرزد، اما ایرانی ها ترسی از جنگ ندارند، این تفاوتی است که بین دو طرف وجود دارد.

یکی دیگر از کاربران هم معتقد است این بلا  و تهدید را ایرانی ها باعث نشدند بلکه عامل آن بنیامین نتانیاهو است، این مرد زباله گرد تمام هم و غمش محاکمه ای است که به دلیل فساد باید با آن روبرو شود ، اسرائیل هم به طور کامل برایش معنایی ندارد، ولی ما او را نخواهیم بخشید.

 فردی که با نام کوبی نظر خود را به ثبت رسانده خواهان آن شده است که یک میلیون یهودی ارتودکس در مناطق اشغالی، نابود شوند زیرا آنها اسرائیل را در مقابل ایران تضعیف می کنند.

یک کاربر دیگر که با نام (د) نظر خود را به ثبت رسانده تاکید می کند اسرائیل تنها طرفی نیست که از این توانمندی به هراس افتاده بلکه آمریکا نیز چنین شرایطی داشته و می پرسد بایدن که او نیز بدنش از این قدرت به لرزه افتاده برای راضی کردن ایران چقدر خواهد پرداخت؟.

دیگری پیشنهاد می کند اسرائیل با جنگ الکترونیکی موشک های شلیک شده به سوی اسرائیل را به سوی ایران تغییر جهت دهد  که یکی دیگر از کاربران در پاسخ می گوید  این چه وحشتی است که به جان شما افتاده این وحشت باعث شده است که تصور کنید یک نظامی 18 ساله با فشار دادن یک دکمه موشک های شلیک شده به سوی اسرائیل را به سوی خانه فرمانده نیروی زمینی ایران تغییر جهت دهد.

در آخرین کامنت هم تاکید شده است : جنگ بزرگی در راه است اسرائیل فرو می پاشد.