آیین رونمایی از وبسایت رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء به زبان عبری با سخنرانی «احمد عقل» سفیر فلسطین در عراق و مهندس «نصر الشَمَّری» سخنگوی این جنبش، با حضور نمایندگان گروههای مقاومت و جمعی از تحلیلگران سیاسی در بغداد برگزار شد.
سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در این مراسم با تأکید بر اهمیت رسانه در معادلات جنگ با دشمن، اظهار داشت: در زمان کنونی، رسانه دیگر بخشی از نبرد نیست، بلکه سهچهارم نبرد توصیف میشود. سلاح رسانه ، تنها سلاحی است که میتوان با آن قوای دشمن را هرچقدر هم که دور باشد، هدف قرار داد.
الشَمَّری با بیان اینکه "پیشتر شاهد ایجاد شبکهها و صفحههای عربی و نیز روی کار آمدن سخنگوهایی به زبان عربی از سوی دشمن برای تفرقهافکنی بودیم"، تصریح کرد: امروز از همان سلاحی برای هدف قرار دادن دشمن استفاده میکنیم که در گذشته انحصاراً در دست آنان بوده است. از این پس، عمق دشمن از جمله طرفداران و پایگاههای مردمی آن را مخاطب قرار خواهیم داد، تا آنان را از تمام بحرانها و آینده دهشتناکی که در انتظارشان است و توسط رژیم صهیونیستی بایکوت اطلاعاتی میشود، آگاه کنیم.
وی افزود: فرصت پیش روی صهیونیستها کوتاه است و اکنون وارد روند زوال آن رژیم شدهایم. همانا مسیری که شهید «قاسم سلیمانی» ترسیم و شهید «ابومهدی المهندس» در آن حرکت کرد، تا آزادی قدس ادامه دارد و ما به خانههای آنها میرویم؛ جایی که منشأ تمام توطئهها است.
معاون دبیرکل نُجَباء گفت: حکومتی که بیشترین خطر را از جانب رسانه احساس میکند، رژیم صهیونیستی است. اسرائیل، رژیم و جامعهای بر اساس تحریف و اغراق رسانهای است که سعی در نمایش قدرت و ارتشی شکستناپذیر دارد؛ اما امروز میبینیم که در برابر مقاومت، شکستهای مفتضحانهای میخورد.
الشَمَّری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکاییها تنها زبان زور را میفهمند، خاطرنشان ساخت: هرگز طرحهایی مانند "استقرار دو دولت" یا "عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی" راهحل صلح و آرامش در منطقه نخواهد بود؛ بلکه راهحل منطقه، مقاومت در برابر اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی است.
وی در پایان به موضع عراق در قبال پروژه سازش اشاره کرد و گفت: عراق بهعنوان بخشی از محور مقاومت در منطقه نمیتواند موضعی بیطرفانه در برابر مبارزه ملت مظلوم فلسطین با رژیم غاصب صهیونیستی داشته باشد و تا زمانیکه بخشی از خاک فلسطین توسط رژیم صهیونیستی اشغال شده است، هرگز عراق و عموم منطقه روی آرامش نخواهند دید.