امیرآبادی فراهانی: دولت درباره بازار بورس پاسخگو نیست

 احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به سخنان سخنگوی ستاد ملی  کرونا  مبنی بر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان قم، گفت: سخنگوی ستاد ملی کرونا و سخنگوی پیشین، ظلم زیادی در حق مردم قم داشته اند. کرونا در ابتدا در قم شناسایی شد اما آقایان، قم هراسی را از آن زمان آغاز کردند.

وی با بیان اینکه آن‌ها با حوزه علمیه هراسی، مراکز دینی هراسی و قم هراسی تلاش کردند تا نشان دهند این مراکز به نوعی کرونا را در کشور منتشر کرده است، گفت: کرونا در قم شناسایی شد و اخیراً و بعد از ۶ ماه مرکز فرهنگی قم، ستاد نماز جمعه و مصلی قدس پذیرای مشتاقان نماز جمعه بود که متأسفانه باز هم سخنگوی ستاد ملی کرونا علیه مراکز دینی سخن گفته و اعلام کرد که در این مراکز پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گزارش‌های غلطی به شما در این مورد داده می‌شود، بنابراین به آنها توجه نکرده و خودتان بیایید و از نزدیک شاهد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نماز جمعه و سایر مراکز قم باشید. ائمه جماعات قم از جمله آیت الله سعیدی، آیت الله اعرافی و آیت الله حسینی بوشهری همیشه با ستاد ملی کرونا همکاری داشته اند و حتی آیت الله اعرافی عضو ستاد ملی کرونا است.

امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: این چه نوع صحبت کردن با مردم قم است؟ این نوع گفتار و صحبت‌های شما ظلم به مردم این استان است. از خدا بترسید و این کارها را نکنید.

وی با بیان اینکه دولت مردم را به خاک ذلت نشانده و باید به وضعیت بورس کشور رسیدگی کند، گفت: نیروهای انقلابی در مجلس قبل که وکیل الدوله نبودند، بارها اعلام کردند که وضعیت بورس سرانجامی ندارد، اما کسی به حرف ما گوش نکرد. متأسفانه دولتی‌ها مردم را تشویق به حضور در بورس کردند، اما امروز سکوت اختیار کرده و پاسخگو نیستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس قطعاً به موضوع بورس ورود کرده و خواهد کرد و از همه نمایندگان می‌خواهم درباره این موضوع عنایت ویژه ای داشته باشند. مقصر اصلی در بحث بورس دولت است نه مجلس و دولت باید پاسخگوی مردم باشد چرا که مجلس پیش از این نیز اعلام کرده بود که وضعیت بورس با روندی که دارد، به سرانجام خوشی نمی‌رسد.