تحریم مسیری برای خودکفایی در حوزه نظامی

 موسی غضنفرآبادی با اشاره به رزمایش موشکی سپاه در کویر مرکزی ایران، گفت: دشمنان ما باید متوجه باشند ایران اسلامی در حوزه دفاعی و نظامی بدون اتکا به هر کشوری روی پای خود ایستاده و با قدرت رو به جلو حرکت می کند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تأکید کرد: برخی افراد نیز که تحت القائات بیرونی نظام دائما آیه یأس خوانده و می گویند بدون آمریکا و مذاکره نمی توان پیشرفت کرد و از مشکلات خارج شد، باید بدانند تا کنون نیز صرفا با تکیه بر توانمندی های داخلی توانسته ایم پیشرفت کنیم.

وی ادامه داد: سیستم دفاعی مهم ترین حوزه برای جمهوری اسلامی ایران است و سایر مشکلات نیز با اتکا به داشته های خودمان حل می شود.

غضنفرآبادی در ادامه با بیان اینکه در حوزه نظامی و تولیدات دفاعی در شرایطی قرار داریم که با بسیاری از کشورها در این حوزه، برابری می کنیم، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی در حوزه پهپاد، موشک بالستیک و سایر حوزه های نظامی حرفی برای گفتن دارد و دشمنان کشورمان نیز به این موضوع کاملا واقف هستند.

وی یادآور شد: در حال حاضر بسیاری از کشورها نیازمند تکنولوژی نظامی و دستاوردهای ما در حوزه موشکی هستند و بسیاری از آنها در صف خرید تسلیحات نظامی از کشور ما را هستند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ایستادگی روی مواضع خود به خصوص درباره عدم مذاکره در حوزه موشکی باعث شد امروز در این زمینه به این سطح از تکنولوژی دست پیدا کنیم از این رو باید بدانیم مذاکره مسیری جز راکد شدن ندارد.