امروز آرزوهای ایرانیان در مسیر تحقق است

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، دکتر محمود احمدینژاد رئیسی جمهور کشورمان جمعه شب در دیدار با علما، ایثارگران، مدیران و منتخبین استان خراسان رضوی که در سالن همایشهای صدا و سیمای استان خراسان رضوی برگزار شد، به اهمیت علم اشاره کرد و گفت: اگر علم به معنای عام نباشد حرکت نیست، روشنایی نیست، علم چراغ راهنماست و انسان منهای علم فاقد ارزش است.

رئیس جمهور تاکید کرد: حتی انتخاب ارزش‌های الهی هم باید عالمانه باشد به طوری که اصول دین ما باید انتخابی و عالمانه صورت گیرد. همچنین ایثار راه و رمز رسیدن به کمال است. محال است بدون ایثار کسی به جایی برسد. از این رو معتقدم ایثار نیز نشانه ایمان و کمال است.

احمدی نژاد ادامه داد: تا زمانی که عشق به علم و روحیه ایثارگری در این کشور وجود داشته باشد، راه امام و انقلاب با سرعت استمرار پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اگر هر کس در صراط مستقیم الهی قرار بگیرد همیشه زنده است خطاب به جانبازان و مادران شهدا گفت: بدانید جانبازان و شهدا همیشه زنده‌اند.

وی با بیان اینکه در این جلسه نمایندگانی از جامعه صنعتگران، مدیران و کشاورزان مطالب خوبی را بیان کرده‌اند، افزود: عزیزان، ما آرزوهای خوبی را داشتیم اما به خاطر از دست دادن فرصت‌های تاریخی نتوانستیم آنها را محقق کنیم، امروز این آرزوها در مسیر تحقق قرار گرفته است ولی باید توجه داشته باشیم که برای دستیابی به این آرزوها نیازمند همدلی، کار و حرکت هستیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز باید همه ایران را بسازیم تا پرچم توحید و عدالت بالا برود، افزود: البته در بعضی از استان‌ها انتظار بالاست. در همین جلسه یکی از عزیزان بیان کرده بودند که فعالیت‌های قرآنی در استان خراسان رضوی گسترده شود. ما در این باره بحثی نداریم اما انتظار داریم استان شما سمبل ساختن و پیشرفت شود به طوری که موتور حرکت رو به جلوی ملت ایران در همه عرصه‌ها گردد.

وی همچنین با بیان اینکه ظرفیت این استان بی‌پایان است، افزود: استعدادهایی که در استان خراسان رضوی وجود دارد بی‌پایان است. وجود امام رضا(ع) به همه ما گرمی می‌دهد و حقیقتاً راه را برای همه روشن می‌کند.

احمدینژاد در پایان سخنانش تاکید کرد: دولت در خدمت شماست از این روز علما، صنعتگران، فرهنگیان، کارگران و همه و همه دست به دست هم دهید تا این استان عزیز را به جایگاه شایسته خود برسانید. ما باور داریم که میتوانیم.