عنابستانی: سیلی زدن به سرباز را شدیدا تکذیب می کنم

صیح امروز سردار حمیدی، رییس پلیس راهور ناجا گفته مدارک به اندازه کافی وجود دارد که نشان می‌دهد علی اصغر عنابستانی به صورت سرباز امیدی اکبری سیلی زده است. 

سردار حمیدی با بیان اینکه «کار سرباز ما کاملا درست و برگرفته از قانون بود و سرباز نباید به خودرویی که بدون مجوز بود اجازه تردد در خط ویژه می‌داد» گفته مستنداتی مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده با سرباز پلیس راهور داریم که کاملا کفایت می‌کند و باید ببینیم مرجع قضایی دراین‌باره چه تصمیمی خواهد گرفت.

برای پیگیری موضوع با علی‌اصغر عنابستانی نماینده اصولگرای سبزوار صحبت کردیم. او در واکنش به سخنان سردار حمیدی رییس پلیس راهور تهران می‌گوید: سخنان پلیس راهور ناجا را شدیدا تکذیب می‌کنم.

عنابستانی می‌گوید: تا شب مشغول جمع و جور کردن کارها هستیم و ناجا هم کارهایش را انجام می‌دهد ما هم تا شب بیانیه‌ای صادر می‌کنیم که کل ماجرا در آن توضیح داده شده است.

عنابستانی در پاسخ به اینکه منظورش از «جمع و جور کردن کارها» چیست، توضیحی نداد و تنها اعلام کرد که بیانیه مربوط به این ماجرا تا شب صادر خواهد شد.

اخیرا فیلمی از علی اصغر عنابستانی منتشر شده که در آن او قصد داشته از خط ویژه بگذرد، اما سرباز راهور ناجا جلوی او را گرفته است. شاهدان محلی گفته‌اند عنابستانی به صورت سرباز سیلی زده است.