راهپیمایی خودرویی در سراسر کشور وظیفه مسئولان نظام را سنگین‌تر کرد
سیدناصر موسوی لارگانی با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن گفت: علیرغم محدودیت هایی که در ارتباط با شیوع کرونا برای ملت شریف ایران به وجود آمده بود، مردم همیشه در صحنه برای گرامیداشت این روز بزرگ در خیابان های تعیین شده به صورت خودرویی حضور یافتند.
 

لارگانی

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه متأسفانه ملت ایران نتوانستند مانند سال های گذشته با مشت های گره کرده در خیابان ها حضور پیدا کنند، اظهار داشت: با این حال امروز در سراسر ایران اسلامی و حتی در شهرهایی که با فاصله زیاد با مرکز استان ها و شهرستان ها بود، شاهد راهپیمایی خودرویی و موتوری مردم به صورت باشکوهی بودیم.

وی همچنین با اشاره به حضور چشمگیر مردم تهران در راهپیمایی خودرویی و تشکر از این حضور، عنوان کرد: این موج حضور بیانگر این است که ملت ایران تحت هیچ شرایطی، حتی با وجود سختی ها و گرانی ها، دست از آرمان های انقلاب بر نمی دارند و برای یوم الله 22 بهمن ماه ارزش و اهمیت قائل بوده و در صحنه حاضر می شوند تا یکبار دیگر پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولی امر مسلمین اعلام کنند.

 

لارگانی

وی افزود: ملت ایران با حضور خود یکصدا فریاد زدند که هیچ محدودیتی نمی تواند آنها را از حمایت از نظام و انقلاب جدا کند لذا این حضور یک بار دیگر پایه های نظام را مستحکم تر از گذشته کرد.

موسوی لارگانی در ادامه به حضور همه جانبه مردم در شهرهای فلاورجان، قهدریجان، ابریشم، کلیشاد و سودرجان، پیربکران، مینادشت، اشترجان، زازران و بهاران اشاره کرد و افزود: مردم با خودروها و موتورسیکلت ها پرچم به دست در خیابان ها حضور یافتند و حماسه دیگری را برای نظام مقدس ایران رقم زدند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به وظیفه سنگین مسئولان در قبال این حضور همه جانبه، خاطرنشان کرد: ملت ایران ثابت کردند در تمامی یوم الله ها علیرغم تمام مشکلاتی که دارند حضور یافته و مدافع نظام هستند لذا اکنون از دولتمردان و سران و مسئولان سه قوه انتظار می رود حال که مردم صادقانه و علیرغم وجود مشکلات در صحنه حضور داشتند و از نظام حمایت کردند، مسائل آنها را به خصوص در حوزه معیشت، اشتغال جوانان حل کنند.