یوسفی خطاب به روحانی: در روزهای پایانی دولت، از مشکلات مردم کم کنید

 مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: آقای جهانگیری در سفر خود به استان خوزستان اعلام کرد که برای ما دردآور است مردم از حداقل های زندگی برخوردار نباشند و از تبعیض و فقر رنج ببرند!

وی بیان کرد: برای برداشتن مشکلات مردم باید قدم های اساسی برداریم. با وجود سرمایه گذاری قابل توجه در حوزه نفت، پتروشیمی و فولاد، جفاست اگر جوان بیکار در منطقه وجود داشته باشد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای جهانگیری و آقای روحانی ؛ به شما خداقوت می گویم که بعد از ۷سال یادتان آمده است استان های جنوبی که قرار بود با وجود وعده های شما، چرخ صنعت آنها و چرخ سانتریفیوژهای کشور بچرخد، مشکلات زیادی دارند.

یوسفی با اشاره به اینکه در استان های جنوبی با بارش ۱۲ میلیمتر بارندگی، شهرها را آب می برد و زندگی مردم نابود می شود، ادامه داد: بدون توجه به نمایندگان مردم و بزرگان استان ها در اتاق های دربسته و شبانه برای اداره کشور تصمیم گیری می شود که خروجی آن پرتقال و خیار ۲۰ هزار تومانی است.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: وعده دادید مشکلات اقتصادی را ۱۰۰ روزه حل می کنید! به جای آن در روزهای پایانی دولت، از مشکلات مردم کم کنید.