دولت هم‌صدا با مجلس، قانون لغو تحریم‌ها را عملیاتی کند

 سید ناصر موسوی لارگانی  با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری، گفت: ایشان قانون مصوب مجلس در خصوص اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را مورد قدردانی قرار داده و  به دولت تأکید کردند که باید مورد اجرا قرار گیرد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بخش دیگری از تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای قانون مجلس، عنوان کرد: ایشان معتقدند باید یک صدا از دولت و مجلس بیرون بیاید و همه ید واحده باشند.

وی افزود: موضوع بیانیه مشترکی که شب گذشته از سوی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور به امضا رسید علیرغم نظر پیشین رهبر معظم انقلاب در این خصوص بود که فرموده بودند وعده و وعیدها برای ما قابل قبول نیست، لذا اکنون وقت عمل بوده و باید تحریم ها برداشته شود و از سوی ایران نیز مورد راستی آزمایی قرار گیرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تأکید رهبری این بود که با توجه به اینکه امروز نیز مجلس شورای اسلامی اعتراضات شدیدی به بیانیه مشترک داشتند و منجر به تصویب ماده 234 شد، هم اکنون دولت، بیانیه مورد امضا قرار گرفته را کأن لم یکن تلقی کرده و از فردا یک صدا با مجلس قانون را عملیاتی کند.