افكار نيوز - اين قهرمانان سرشناس کشورمان مدتی پیش به هزینه فدراسیون متبوعش راهی یکی از کشورهای اروپا شد به عنوان نگهبان در يكي از كافه هاي كشور هلند مشغول به كار است.
یکی از رزمی کاران مطرح ایرانی مدتی است به عنوان نگهبان در یکی از کافه های کشور هلند مشغول به کار است.

به گزارش سرویس ورزشی «فردا»؛ یکی از قهرمانان مطرح ایران که چندی پیش با اهداف برگزاری اردوهای آماده سازی و مسابقات تدارکاتی راهی یکی از کشورهای اروپای شرقی شده است، در این کشور موفق به تغییر ماهیتش و فعالیت در یک کافه به عنوان نگهبان شده که این اتفاق برای ایرانیان مقیم هلند که این قهرمان را مشاهده کرده اند، چندان خوشایند نبوده است.

این قهرمانان سرشناس کشورمان مدتی پیش به هزینه فدراسیون متبوعش راهی یکی از کشورهای اروپای غربی شد تا در یک دوره میان مدت با طی برنامه های تدارکاتی متعدد به اوج آمادگی برسد و البته در این مدت در مسابقات باشگاهی این کشور با قهرمانان اروپا به رقابت بپردازد اما او راه رفتن روی کف پوش خیابان های آمستردام را به زمین خوردن روی تاتامی سالن های این کشور ترجیح داد.

هنگامی که اثری از مسابقات مهم در این کشور باقی نماند و هنوز این قهرمان بلیتش را برای سفر به تهران اوکی نکرده بود، شایعات در ایران و هلند مبنی بر احتمال پناهندگی این قهرمان شدت گرفت اما به واسطه عدم ارائه درخواست رسمی این ورزشکار به مقامات هلندی، این خبر به شکل رسمی تاکنون منتشر نشده و خبرنگاران در میان سکوت مسئولان مربوطه در حوزه ورزش، در انتظار پاسخ به این پرسش هستند؛ آیا او به ایران باز خواهد گشت؟

پاسخ به این پرسش زمانی واضح تر شد که این قهرمان جهان در یک کافه مشغول به فعالیت شد و شغل او در این بار چیزی نبود جز نگهبانی که در چنین مکان هایی قواعد خاص خود را دارد و یکی از این شرایط برخورداری از توانمندی بالای بدنی است. باید دید آیا با رایزنی مسئولان فدراسیون مربوطه این قهرمان به ایران بازخواهد گشت یا رسماً پناهنده یا مقیم خواهد شد.

گفتنی است، در طول چند سال اخیر برخی از قهرمانان رشته های مختلف از جمله شمشیربازی در هلند پناهنده شده اند و وقوع این پناهندگی نیز میتواند یادآور اتفاقات تلخی باشد که در گذشته به وقوع پیوسته و البته برای ورزش ایران خروج اینچنینی ظرفیت های فنی اتفاق خوبی نخواهد بود.

پایان خبر / ب.