رسولی‌نژاد: «بایدن» تفاوتی با «ترامپ» ندارد

​سید احمد رسولی نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: اخیرا یکی از خبرگزاری های دولتی مطلبی را منتشر کرده است مبنی بر اینکه توافق ایران با آژانس بین المللی پاسخ به چراغ سبز بایدن به ایران بود که در پاسخ به این خبرگزاری و غربگرایان باید گفت که بایدن با حمله به جبهه مقاومت در سوریه نشان داد تفاوتی با ترامپ ندارد و صرفا روی دستان چدنی نظام جنایتکار آمریکا، دستکش مخملی کشیده است.

وی با تأکید بر ضرورت نظارت دولت بر بازار شب عید، گفت: نظارت های میدانی در این روزها اهمیت زیادی دارد و حتما باید دولتمردان و دستگاه های نظارتی به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم مراجعات زیادی به نمایندگان می کنند مبنی بر اینکه مصوبه اعطای یارانه کالاهای اساسی به درستی اجرا نمی شود و تقاضای بنده از رئیس مجلس آن است که این موضوع پیگیری شود و از دولت بخواهد که گزارش کاملی از اجرای مصوبه معیشتی مجلس به ما ارائه کند.

رسولی نژاد اظهارداشت: متأسفانه نماینده دولت در صحن علنی مجلس و در جریان بررسی لایحه بودجه به گونه ای سخن می‌گوید که گویا دولت دیگری سر کار است یا آنکه مجلس مقصر گرانی ها است، در حالی که عملکرد دولت مشخص و همه می دانند دولت باعث گرانی ها شده است.

وی گفت: رئیس جمهور چندی پیش گفت نمایندگان چهار عمل اصلی در ریاضی را بلد نیستند و در این شرایط باید گفت بله، آن گونه که شما چهار عمل اصلی در ریاضی را بلد هستید، ما بلد نیستیم.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش قیمت ارز تا ۸۰۰ درصد، افزایش ۶۰۰ درصدی قیمت مسکن، افزایش بیش از ۷۰۰ درصدی قیمت خودرو و همچنین  گرانی بیش از ۵۰۰ درصدی قیمت مواد غذایی نشان دهنده عملکرد اقتصادی دولت تدبیر و امید است.