تهدید ایران در قبال اروپایی‌ها کارساز بود

اقبال شاکری ، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عقب‌نشینی اروپا از تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به «افکار نیوز» گفت: این موضوع نشان‌دهنده استقامت و پایمردی مردم، مجلس و دولت است. زمانی که این سه ضلع باهم باشند قطعاً تمام دنیا در مقابل این وحدت سر تعظیم فرود خواهند آورد

وی افزود: درنتیجه این موضوع نشان داد که مصوبه مجلس که دولت هم قرار بر این شده آن را اجرا کند نشان داد که طرف‌های غربی برجام در مقابل اراده ایران کوتاه می‌آیند و حق‌وحقوق ملت ایران را نمی‌توانند پایمال کنند.

اینم نماینده مجلس معتقد است که این ماجرا درس و تجربه‌خوبی است تا دولتمردان و دستگاه دیپلماسی خودمان همین راه و روش را ادامه دهند.

شاکری عنوان کرد: غربی‌ها درگذشته ما را به هر بهانه‌ای تهدید می‌کردند اما ما این رویه را تغییر دادیم به‌نوعی که هم‌اکنون ما آن‌ها را تهدید می‌کنیم که اگر به تعهدات خودشان برنگردند و تحریم‌ها را لغو نکنند ایران هم به تعهدات خودش به ازنمی گردد.

نماینده مردم تهران گفت: درنهایت می‌توان گفت که قانون مجلس شورای اسلامی به یک برگ برنده‌ای در دست دیپلماسی کشور و دولت ما و مردم ما تبدیل‌شده و امیدوار هستیم که پس‌ازاین نیز مصوبه مجلس کار آیی خودش را به‌خوبی نشان داد.

وی در انتها یادآور شد که برای دست‌یابی به موفقیت و بازپس‌گیری حقوق ملت ایران مسیر مقاومت فعال باید ادامه یابد.