ایران توان نظامی را در جهت بازدارندگی، به تولید انبوه رساند

 علیرضا سلیمی به درخواست سناتورهای آمریکایی برای تحریم تسلیحاتی کشورمان اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران سالهاست که تحریم‌های ظالمانه آمریکا را متحمل شده؛ تحریم‌هایی که به دور از اخلاق و انسانیت رقم خورده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس افزود: تحریم‌های اعمال شده آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران حتی در مواقع اضطراری همچون دوران شیوع ویروس کرونا بیانگر این بوده که سردمداران ایالات متحده بویی از انسانیت نبرده‌اند.

وی اظهار کرد: آمریکایی‌ها مسائلی نظیر حقوق بشر را که گاه بیگاه مطرح می‌کنند؛ قطعا دست آویزی برای پیشبرد اهداف و امیال شیطانیشان بوده است؛ چرا که آمریکایی‌ها هیچ اعتقادی به انسانیت ندارند که بخواهند دم از حقوق بشر بزنند.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: آمریکایی‌ها هر آنچه تحریم وجود داشته علیه ایران اعمال کرده‌اند، حتی برخی اوقات کشور ما را در مواردی چندین بار مورد تحریم قرار داده‌اند؛ البته هر چند که ملت عزیز ایران فشارها را متحمل شده‌اند، اما به نتیجه خاصی دست پیدا نکرده‌اند.

سلیمی بیان کرد: سردمداران ایالات متحده باید بدانند که با اعمال فشارهای حداکثری علیه کشورمان دست از آرمانهای ‍‌اسلامی برنخواهیم داشت و اتفاقا روحیه مقاومت ما روز به روز در مقابل جبهه استکبار مستحکمتر خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران توان نظامی را در جهت بازدارندگی به تولید انبوه رسانده است و هیچ تهدیدی هم برای کشورهای دیگر بشمار نمی‌رود، بلکه برای تقویت امنیت منطقه خاورمیانه هم تاثیرگذار است.