آخرین خبرها از کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس گفت: در جلسه امروز ایرادات شورای نگهبان با حضور محمد دهقان عضو حقوقدان شورای نگهبان مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.

وی افزود: ایراد شورای نگهبان به 89 هزار میلیاردتومان اعتبار تخصیص یافته برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی رفع شد و این اعتبار به این موضوع تخصیص خواهد یافت.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس ادامه داد: شورای نگهبان به این موضوع به این دلیل ایراد گرفته بود که ردیف اعتباری آن مشخص نشده بود و ما در جلسه امروز ردیف اعتباری آن را مشخص کردیم.

حاجی دلیگانگی خاطرنشان کرد:‌ همچنین در این جلسه اشکال مطرح شده درباره بیمه رانندگان و قالیبافان در کمیسیون رفع شد و اعضای کمیسیون منابع بودجه‌ای آن را مشخص کردند.

وی افزود: همچنین در این جلسه 4 میلیون تن قیری که بنا بود به پروژ‌ه‌های عمرانی مناطق محروم تخصیص یافته با اصلاح صورت گرفته مقدار آن به 2 میلیون تن قیر کاهش پیدا کرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس اظهار داشت:‌ ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال 1400 تاکنون تا تبصره چهار رفع شده و تا پایان جلسه امشب کمیسیون کلیه ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه رفع خواهد شد.