عذرخواهی جهانگیری از مردم

اسحاق جهانگیری ، معاون اول رئیس جمهور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: فرا رسیدن نوروز، روز زندگی، روز شادی، روز دوستی، روز آشتی و روز امید بر همه ایرانیان، در همه جای ایران و در همه دور و نزدیک جهان مبارک باد.

 سالی سخت به پایان آمد، به گفته ابوالفضل بیهقی: «بر ما سالی گذشت و بر زمین گردشی و بر روزگار حکایتی، به امید آنکه کهنه رفته باشد به نیکویی و این نو همی آید به شادی»

 سختی های معیشت، همه جاگیری کرونا و تنگناهای تحریم، در سالی که گذشت رنج ها و دردها و نگرانی‌های ملت صبور ما را افزون کرد. به این سبب ما مسئولان هم باید این وضع را با تمام وجود درک کنیم و عذر خواه مردم باشیم. امید آنکه، سالی که می آید، از آغاز سال گشایش در امور کشور و سال بهبود رنج های مردم باشد.

 در این «زمان مقدس» که دیده ها پر از مهر و دلها دور از کینه است، برای سربلندی سرزمین مان و آیین مان و برای آرامش و آسایش جهانی که در آن به سر می بریم، خالصانه دعا کنیم.

 دعا کنیم که خدای مهر به همه ما در هر جای قدرت یا بیرون آن هستیم، توان فهم فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی کشور و عبور سربلند از تنگناها و بحران ها را عنایت فرماید.

 خدایا شادی این روزها را مایه ماندن امیدمان کن و امیدمان را پشتیبان تلاش‌مان ساز تا همه با همدلی، همگامی و همکاری، ایران را از میان دشواری هایی که مایه رنج ایرانیان است به در بریم.

 از تو تغییر حال و سالها

حال ما را کن تو خوش تر حال ها