سلیمی: غربی ها خسارت ایران از برجام را جبران کنند

 حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با برجام خسارت های فراوانی به کشور وارد شد و باید از آن درس گرفت، گفت: بارها رئیس‌جمهور و وزیر خارجه اعلام کردند که ایران در برجام به تعهدات خود عمل کرد اما طرف‌های غربی به تعهدات خود عمل نکردند.

وی با بیان اینکه سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران در برجام رفع تحریم ها و جبران خسارت ها از سوی طرف‌های غربی است، ادامه داد: باید در برابر غربی‌ها به گونه ای عمل کنیم که آنها به تعهداتشان عمل کنند و خسارت هایی که از بابت برجام به ایران وارد شده را جبران کنند.

 نماینده مردم محلات در مجلس با تاکید بر اینکه ایران عجله ای برای بازگشت آمریکا به برجام نخواهد، داشت، اضافه کرد: آمریکایی‌ها به صورت یکطرفه از برجام خارج شدند و مانع اجرای آن شدن و امروز باید آنها خسارت هایی را که به ایران وارد کردن را جبران کنند.

 عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه سیاست خارجی ایران بر اساس حکمت، عزت و مصلحت است، اظهار داشت: غربی ها به ویژه آمریکایی ها باید تحریم های که علیه ملت ایران اعمال کرده اند را به صورت یکجا لغو کنند و پس از راستی آزمایی از سوی ایران، کشورمان نیز قطعا به تعهدات برجامی خود عمل خواهد کرد.