مدیران و قوانین مزاحم موانع تولید هستند

 حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین، نماینده مردم کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز بااشاره به اهمیت تولید و رفع موانع آن بیان کرد: چندین سال است که رهبر انقلاب موضوع اقتصاد و اهمیت تولید را در شعار سال و راهبرد جهت دولت ها قرار می دهد چرا که مهمترین عنصر و سیاست دولت ها باید اهمیت به معیشت مردم باشد.

وی افزود: عنصری که مردم را ثابت پای حاکمیت نگه می دارد جدایی از بحث های اعتقادی مسائل رفاهی و معیشتی مردم است در نتیجه این مسئله یکی از مولفه های ماندگاری مردم به حکومت و نظام است.

نیک‌بین گفت: نکته دوم این است که رهبر انقلاب در ادامه با تاکید بر اهمیت تولید در شعار سال پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را بیان کردند. درنتیجه تولید دو پایه اساسی دارد؛ نخست مقررات قانونی که علیه تولید هستند و برای پشتیبانی از تولید باید این قوانین مزاحم حذف شوند که کار مجلس است و رئیس و نمایندگان مجلس باید به جد برای حذف قوانین مزاحم اقدامات لازم را انجام دهند.

دولت باید مدیران مزاحم را حذف کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه می‌دهد: بخشی نیز مربوط به مدیران مزاحم است این موضوع نیز کار دولت است که باید این مدیران مزاحم را حذف کند بنابراین پایه های تولید و اشتغال پشتیبانی قانونی و رفع موانع قانونی در مجلس و دولت است آن زمان است که ما می‌توانیم در حمایت از تولید موفق باشیم.

نیک‌بین درانتها یادآور شد: با توجه به اینکه خردادماه دولت دوازدهم تغییر می‌کند و پایان کار دولت روحانی قطعاً سیاست های اقتصادی تغییر می کند و اتفاقات خوبی خواهد افتاد و من مطمئن هستم که تغییرات خوبی در بخش مدیران مزاحم خواهیم داشت یکی از تغییرات مهم معطوف شدن نگاه خارج به تولیدات داخلی است.