گرانی افسار گسیخته نتیجه تفکر غربگرایی است

 علیرضا عباسی با بیان اینکه تفکر غربگرایی از پایه و بن دچار اشکالات اساسی است، گفت: مردم به این موضوع رسیده‌اند که این تفکر مستهلک شده و عائدی برای انقلاب نداشته است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خوشبین‌نبودن رهبر معظم انقلاب در مورد برجام افزود: رهبری نظرشان این بود که "این تجربه ظرفیّت فکری ملّت ما را بالا خواهد برد". داشته ما از برجام این است که تفکر غربگرایی آینده این ملت را تضمین نمی‌کند و ویرانگر عزت، سربلندی و پیشرفت ملت خواهد بود.

وی ضمن کامل بودن اختیارات آقایان در برجام ، اظهار کرد: افتخار می‌کردند که تابوی مذاکره را شکستند، پس ماحصل شکست تابو چه بود؟ همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند؛ سیاست قطعی کشور درباره برجام برداشته‌ شدن تمام تحریم هاست و انجام دادن تعهدات ایران پس از راستی آزمایی است.

این نماینده مجلس یازدهم با انتقاد از افرادی که موضوع رفراندوم را مطرح می‌کنند، گفت: به جای حل مشکلات معیشتی، گرانی و غیره با مطرح کردن رفراندوم می‌خواهند از زیر بار مسائل و مشکلات، خود را خلاص کنند.

عباسی با عنوان این مطلب که جریان مزبور علی‌رغم عهده‌دار بودن همه مناصب مدیریتی بعد از انقلاب، ضعف و کاستی‌های خود را به رهبر انقلاب حواله می‌دهند، تصریح کرد: نامه سران این جریان به رهبری حاوی چنین ادبیاتی بود و تمام خرابکاری های آقایان را متوجه ایشان می‌دانند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش تولید ماحصل پشتیبانی‌ها و مانع زدایی هاست، عنوان کرد: اصلی‌ترین مانع برای تولید، همین دولت است که با تشکیل دولت انقلابی این بی‌توجهی ها به مسائل کشور از بین خواهد رفت. گرانی افسار گسیخته نتیجه تفکر غربگرایی است، مردم از گرانی مرغ و سایر اقلام اساسی می‌نالند ولی آقایان نمی‌خواهند این مشکل و سایر مشکلات حل شود و این باعث می‌شود تفکر غربگرایی عیان‌تر شود.