بی تدبیری روحانی باعث افزایش شیوع کرونا شد

 محمدمهدی زاهدی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: از همه کسانی که در انعقاد توافق بین ایران و چین زحمت کشیدند، تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم که برنامه های اجرایی آن به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

وی با اشاره به حضور تیم مذاکره کننده ایرانی در وین،افزود: تیم مذاکره کننده ما در مذاکره با گروه ۱+۴ درباره برجام دقت کنند تا کوچکترین عقب نشینی از مواضع نظام نداشته باشند و از موضع قدرت، مطالبات کشور را خواستار شوند.

نماینده مردم کرمان در مجلس در تذکری خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای روحانی بی تدبیری، سوء مدیریت، بی توجهی و بی برنامگی شما در مقابله با ویروس  کرونا  به ویژه در ایام نوروز منجر به افزایش میزان مبتلایان به این بیماری شد.

زاهدی افزود: متأسفانه در تعطیلات نوروزی قرنطینه صورت نگرفت و نتیجه آن آمار وحشتناک مبتلایان به کرونا و ورود به موج چهارم این بیماری شد. چه کسی باید پاسخگوی این وضع باشد؟

وی تصریح کرد: ما رئیس جمهور را مسئول این مسئله می دانیم و حتما باید به مجلس فراخوانده شود و در این باره توضیح دهد و همچنین لازم است وزیر بهداشت و درمان هم هفته آینده در مجلس حاضر شود و درباره کرونا توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس ضمن انتقاد از گرانی شدید مرغ، گفت: آقای رئیس جمهور یادتان است که در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری علیه دولت قبل چه مباحثی را مطرح می کردید؟