هنیه درگذشت سردار حجازی را به رهبر انقلاب تسلیت گفت

 «اسماعیل هنیه » رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ، درگذشت سردار محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را به ایشات تسلیت گفت.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، متن این پیام به شرح زیر است:

ما در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با نهایت تأثر و تألم و با رضایت به قضا و قدر الهی، خبر درگذشت سردار محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردیم. از درگاه خداوند مسألت داریم ایشان را مشمول عفو و مغفرت خویش قرار داده و درجاتشان را عالی گرداند و در بهشت برین خویش جای دهد و به شما نیز در این مصیبت صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرماید.

ما در جنبش حماس ضمن تسلیت خالصانه خدمت حضرتعالی، فرماندهی نیروی قدس، خانواده بزرگوار ایشان و عموم ملت دوست و برادر ایران، از مواضع گرانقدر ایشان در حمایت از ملت و مقاومت قهرمان فلسطین و نقش بارز ایشان در همبستگی با ملت فلسطین و قضیه عادلانه آن تقدیر کرده و ارج می‌نهیم.

از خداوند بزرگ و توانا مسألت داریم سردار محمد حجازی را مشمول رحمت و مغفرت واسعه خویش قرار داده و به ما و جنابعالی و خانواده ایشان و تمامی برادرانمان در جمهوری اسلامی ایران صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرمایند.

انا لله و انا الیه راجعون.

اسماعیل هنیه

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس