به گزارش افکارنیوز، حجتالاسلام محمدرضا میرتاجالدینی در گفتگو با مهر، با اشاره به تعامل مجلس نهم با دولت دهم اظهار داشت: به همکاری مثبت و خوب مجلس نهم با دولت خوش بین هستم ، چرا که بین این دو قوه نقاط مشترک زیادی دیده می شود.

وی با بیان اینکه منتخبان مجلس نهم رویکرد خود را حل مشکلات مردم و خدمت رسانی به آنها قرار داده اند گفت: البته در همه ادورار گذشته مجلس، موضوع حل مشکلات حوزه های انتخابیه و پیگیری مطالبات مردم خواست نمایندگان از دولت بوده که ما تلاش کرده و می کنیم با سفرهای استانی این مشکلات را برطرف کنیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: از این رو رویکرد مشترک دولت و مجلس حل مشکلات مردم است و امیدواریم در مجلس نهم با برنامه ریزی هایی که انجام می شود و با همکاری و تعامل خوبی که بین دو قوه مجریه و مقننه بوجود می آید بتوانیم در جهت حل مشکلات کنونی مردم قدم های خوبی را برداریم.

میرتاج الدینی با بیان اینکه مجلس و دولت نباید رقیب هم باشند خاطرنشان کرد: البته مقام معظم رهبری توصیه کرده بودند که اگر می خواهد رقابتی شکل گیرد این رقابت باید درجهت خدمت رسانی بیشتر به مردم باشد، از این جهت بنده از هم اکنون هیچ اختلاف و عدم هماهنگی بین مجلس نهم و دولت نمی بینم و همه نشانه ها و عوامل در جهت همکاری و هماهنگی بیشتر برای خدمت به مردم است.