تحریم‌های دارویی کاخ سفید علیه تهران اقدامی ضدبشری است

 سیدناصر موسوی لارگانی  در خصوص درخواست ۴۰ سازمان حقوق بشری برای رفع تحریم‌ها از سوی آمریکا به منظور مقابله ایران با کرونا ، گفت: امروزه کشورهای دنیا دریافته اند تحریم های یکجانبه واشنگتن علیه تهران ناعادلانه بوده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ایالات متحده طی چند دهه گذشته سعی کرده سیاست فشار حداکثری علیه کشورمان را اجرایی کند که این امر بر خلاف مقررات بین المللی و بشردوستانه است.

وی ادامه داد: در واقع بر اساس تحریم های کاخ سفید علیه تهران، شاهد تحریم های دارویی هستیم که اقدامی ضدبشری و ضدانسانی بشمار می رود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه امروزه کشورهای زیادی به علت تحریم های یکجانبه آمریکا نمی توانند با کشورمان مراودات اقتصادی داشته باشند، تصریح کرد: در این میان علی رغم اعمال تحریم های متعدد، بسیاری از کشورها می توانند بجای تامین نیازهایشان از شرکت های غربی، از محصولات پزشکی ایرانی استفاده کنند لذا مشاهده می شود 40 سازمان حقوق بشری در مقابل کاخ سفید ایستاده اند تا تحریم های کرونایی برطرف شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین باید اذعان کرد امروزه دوران زورگویی آمریکا به اتمام رسیده و نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است که بر این اساس هر کشوری مطابق توانمندی هایش می تواند ایفای نقش کند.