پرداخت هزینه‌های احیای برجام برعهده واشنگتن است، نه تهران

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در خصوص اهداف پشت پرده بسته تحریمی جمهوری‌خواهان کنگره ایالات متحده علیه تهران، گفت: این اقدام برای فضاسازی منفی در مقابل کشورمان است زیرا به خوبی متوجه شدند مواضع برجامی ایران تغییرناپذیر است.

نماینده تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی سیاست مداران آمریکایی در تلاش هستند مانور سیاسی دهند تا روند مذاکرات به نفع آنها تغییر کند.

وی با اشاره به اینکه ایالات متحده در توافقنامه برجام نقض پیام کرده لذا اکنون باید خسارات این بدعهدی را جبران کند، ادامه داد: از این رو باید بدانند تکرار سیاست شکست خورده فشار حداکثری ترامپ و تحریم‌های خرد کننده نمی تواند برجام را احیا کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: نمایندگان آمریکا بدانند قرار نیست تمام هزینه های توافق برجام از سوی کشورمان پرداخت شود لذا اکنون زمان پرداخت هزینه از سوی آنها است؛ به عبارتی این اقدام برای مقابله با این امر است.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین باید اذعان کرد توقف کامل برنامه غنی سازی هسته ای ایران هیچگاه محقق نخواهد شد و این امر نیز از دیگر دلایل شکست بسته تحریمی مذکور است./