ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در 11 اردیبهشت

امروز شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه شاخص کل کار خود را با افزایش آغاز کرد، اما روند صعودی بازار پایدار نبود و بعد از گذشت چند دقیقه در مسیر نزولی قرار گرفت و شاخص کل بورس که اواسط هفته گذشته وارد کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد شده بود در پایان معاملات امروز با ریزش ۱۳ هزار و ۵۴۷ واحدی مجددا مرز ۱.۲ میلیون را از دست داد و روی رقم یک میلیون و ۱۹۴ هزار و ۳۰۳ واحد قرار گرفت.

«فولاد»، «فملی» و «فارس» سه نماد تاثیرگذار در افت شاخص کل بودند. وپاسار نیز نمادی بود که بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص  بورس  گذاشت.
همچنین سه نماد خودرویی «خبهمن»، «خساپا»، «خودرو» هم پرتراکنش‌های بورس امروز بودند.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش  سهام عدالت  به ۷ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۶۴۰ تومان رسید که نسبت به دیروز ۱.۸ درصد معادل ۱۴۶ هزار و ۸۱۴ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۷۸۴ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۵۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۸۱۶ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۷۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۴۷۴ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰