دوران یکجانبه گرایی کاخ سفید به پایان رسیده است

  علیرضا سلیمی در خصوص اهمیت مقابله با یکجانبه گرایی ایالات متحده، گفت: آمریکایی ها همواره تلاش کردند حقوق ملت ایران را نادیده بگیرند از این رو مطابق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی مقابله با این یکجانبه گرایی باید دردستور کار مسئولان باشد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس تشکیل باشگاه کشورهای مورد تحریم آمریکا امری ضروری محسوب می شود زیرا ابزاری برای از بین بردن هژمونی پوشالی کاخ سفید بشمار می رود.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها سعی کردند در برجام کشورمان را در تله گیر اندازند، ادامه داد: این مهم در حالیست که با خروج یکجانبه از توافقنامه نیز تحریم های بیشتری را علیه ملت ایران اعمال کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه اعمال تحریم و فشار به کشورها امری خلاف موازین بین المللی است، افزود: بنابراین به هیچ عنوان نباید در مقابل سیاست های زورگویانه آمریکا تسلیم شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروزه کشورهای آزادی خواه در مقابل یکجانبه گرایی ایالات متحده ایستاده اند لذا شاهد شکست پی در پی سیاست های قانونگذاران آمریکایی در منطقه و دیگر کشورهای دنیا هستیم.