الهیان: اظهارات جهانگیری مصرف انتخاباتی دارد

 زهره الهیان با اشاره به اظهارات اخیر «اسحاق جهانگیری » مبنی بر اینکه ریشه گرانی‌ها و مشکلات کشور، مجلس و دولت گذشته هستند، اظهار داشت:  مقام معظم رهبری  در ابتدای تشکیل مجلس یازدهم ضمن تاکید بر ضرورت پیگیری امور، تاکید فرمودند: «دولت ها باید تا روز آخر وظایف خود را انجام دهند و بعد از پایان دوره قانونی خود، امانت را با ارائه صورت وضعیت، به دولت بعدی تحویل دهند» و بر این اساس، مقامات دولت به جای انداختن مشکلات به گردن دیگران، بهتر است به فکر رفع مشکلات مردم و گرانی ها و بهبود اوضاع اقتصادی کشور باشند.

وی بیان کرد: درست نیست که دولتمردان در ماه های پایانی از عمر این دولت، با فرار رو به جلو، از پاسخگویی در پیشگاه ملت خودداری کنند و مشکلات کشور را به گردن سایرین بیاندازند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به هیچ وجه برای مردم پذیرفتنی نیست که دولتمردان پس از ۸ سال فعالیت، مشکلات کشور را به دیگران نسبت دهند چرا که دولت در بالاترین جایگاه اجرایی کشور است و امکانات بسیار زیادی را در اختیار داشته است.

الهیان با بیان اینکه الان وقت آن رسیده است که دولت درباره عملکرد خود به مردم پاسخ دهد، افزود: مقامات دولت باید مسئولیت شرایط و مشکلات پیش آمده در کشور را بپذیرند و قابل قبول نیست که در آستانه انتخابات از خودشان رفع مسئولیت کنند.

وی با تاکید بر اینکه صحبت های جهانگیری مصرف انتخاباتی دارد اما باید وی و دیگر دولتی ها بدانند که این حنا هم بین مردم بی رنگ شده است، گفت: قطعا مردم نمی پذیرند که دولتی ۸ سال همه امکانات و فرصت های بی بدیل کشور را در اختیار داشته باشد و در نهایت و پس از اینکه فرصت ها را از دست دهد، مشکلات را به گردن دیگران بیاندازد و خود را بی تقصیر بداند.

[اظهارات جهانگیری مصرف انتخاباتی دارد/دولت مسئولیت مشکلات رابپذیرد]